Продажі PepsiCo зросли на 13% вперше за останні 10 років

19.07.2021
2153

Фото: pepsico.com

Американський виробник безалкогольних напоїв та харчових продуктів PepsiCo збільшив обсяг продажів у II кварталі на 13% у порівнянні з аналогічним періодом минулого року, до $19,2 млрд., повідомляє Bloomberg. Це найбільший показник зростання за останні 10 років, цьому сприяло ослаблення карантину.


Обсяг прямих продажів напоїв зріс на 15%, а дохід у сфері послуг громадського харчування, включаючи продажі у ресторани, стадіони і університетські містечка, за квартал збільшився вдвічі.

Чистий прибуток PepsiCo за другий квартал склав $2,36 млрд у порівнянні з $1,65 млрд роком раніше.

Також компанія підвищила до 11% прогноз зростання прибутку на акцію на весь 2021 рік. Очікується, що органічні продажі збільшаться на 6%.

На тлі фінрезультатів акції PepsiCo зросли більш ніж на 2%, встановивши новий історичний максимум. У результаті чого ринкова вартість компанії становить $211 млрд.

Швидкому зростанню продажів PepsiCo допомогло ослаблення карантину. Після зняття обмежень споживачі повертаються у ресторани, бари і кінотеатри, у результаті збільшуються продажі газованих напоїв і снеків.

Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.