Компанії Coca-Cola і PepsiCo планують знизити вміст цукру у своїх напоях. Чому?

12.07.2021
3093

Фото: YouTube

PepsiCo зобов'язується знизити середній рівень цукру у напоях на 25% до 2025 року і на 50% до 2030 року. У свою чергу, Coca-Cola заявляє про плани знизити вміст цукру на 10% до 2025 року.


 

Виробники зазнають тиску у плані зменшення вмісту цукру у напоях, особливо в Європі, де деякі країни стягують податки з підсолоджених газованих напоїв, фруктових соків та ароматизованої води для вирішення проблем зі здоров'ям та ожирінням. 

Експерти Всесвітньої організації охорони здоров'я стверджують, що підвищення цін на солодкі напої на 20%, знижує їх споживання також на 20%. Досягти такого ефекту можливо через введення акцизного податку, який ввели в понад 40 країнах. У Європі це Норвегія (0,15 $), Ірландія (0,13 $), Великобританія (0,11 $), Фінляндія (0,09 $), Португалія (0,07 $), Франція (0,07 $) Латвія (0,03 $), Бельгія (0,03 $), Угорщина (0,009 $) та інші. Зазначені суми стягуються за кожні 0,3 л солодких напоїв, які продаються.

Ще у 2018 році, коли у Великій Британії набув чинності закон щодо оподаткування солодких напоїв,  відомі бренди, наприклад Fanta, вже зменшили вміст цукру у своїх продуктах, щоб уникнути податку. Водночас Coca-Cola і Pepsi на той час ще не змінили рецепти – їхні напої містили  більше як 10 грамів цукру на 100 мл.

В інтерв'ю FoodIngredientsFirst генеральний директор і старший віце-президент з питань Західної Європи, категорії PepsiCo Гаррет Куигли зазначив, що споживачі хочуть "здорових брендів, а також продуктів, що мають чудовий смак".

«У Європі за останні десять років ми прискорили перехід до виробництва без цукру, і зараз майже кожен третій напій, який ми продаємо, не містить цукру. Це почалося спочатку у Великобританії, коли у 2006 році ми прийняли сміливе рішення не рекламувати лише цукрову колу. Усі наші рекламні гроші відтоді пішли на Pepsi Max. Ми вважали, що це чудова можливість зосередитись на продукті, який мав чудовий смак - настільки ж хороший, як звичайна кола, — але не мав цукру »,  — розповів Гаррет Квіглі.

Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.