Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.
"Ашан" і Zakaz.ua тимчасово запустили доставку продуктів до відділень "Нової пошти". Замовлення можна забрати того ж дня
Zakaz.ua спільно з "Ашан" запустили доставку продуктів до найближчого відділення "Нової пошти". Замовити можна товари непродуктової групи і продукти з терміном придатності більше 30 діб, які не потребують спеціального температурного режиму. Кореспондент Retailers протестував послугу.
Варто відзначити, що "Ашан" вже кілька років співпрацює з "Новою поштою" по доставці товарів категорії non-food. У розпал пандемії, у квітні 2020 року, ритейлер розширив вибір товарів, які стали доступні для замовлення онлайн. Зокрема стали доступні продукти тривалого зберігання: крупи, каші, борошно, макарони, цукор і т.д.
Послуга доставки продуктів тривалого зберігання у відділення "Нової пошти" Zakaz.ua запустив у кінці минулого року. Спочатку ця опція була доступна при замовленні продуктів в супермаркеті Novus.
Як оформити замовлення?
Обрати товари на сайті auchan.zakaz.ua. Потім при оформленні вказати спосіб доставки "Новою поштою" і обрати найближче відділення. Після з покупцем зв'яжеться оператор для підтвердження замовлення або уточнення позицій. Після того, як замовлення зібране в магазині, його потрібно оплатити банківською картою за посиланням до моменту відправки до відділення.
Скільки коштує доставка?
- Вартість доставки замовлення до 20 кг по Києву - безкоштовна. Доставка понад 20 кг - від 22 грн і залежить від ваги і габаритів замовлення.
- Вартість доставки по містах України - від 72 грн в залежності від ваги і габаритів. Точна вартість збору і доставки буде вказана при оформленні замовлення на сайті.
- Доставка для міст України займає від одного до трьох днів.
- У Києві замовлення можна отримати протягом дня. Замовлення може бути доставлене у період з 14:00 до 18:00 або з 18:00 до 21:00. Відправлення по Києву, в якому містяться продукти з охолодженим або замороженим температурним режимом, будуть зберігатися у відділенні "Нової пошти", до завершення роботи відділення у поточний день доставки. Доставка здійснюється тільки в відділення "Нової пошти". Не можна обрати адресну доставку кур'єром або в почтомат.
Замовлення та отримання в відділенні "Нової пошти"
При тестуванні доставки кореспондент Retailers обрав декілька товарів з категорії заморожених продуктів (морепродукти і овочева суміш), щоб перевірити, яким чином вони будуть доставлені у відділення "Нової пошти", а також які умови дотримані для їх зберігання.
Замовлення з 6 позицій було оформлене о 12:10, а чек склав 177 грн. Варто уточнити, що для замовлення у той же день було доступне вікно з 18:00 до 21:00.
Через 10 хвилин після оформлення замовлення кореспонденту подзвонив оператор для уточнення деталей замовлення і повідомив про умови доставки. Наприклад, для отримання замовлення у відділенні "Нової пошти" необхідно пред'явити номер накладної та паспорт. Якщо у клієнта є додаток "Нової пошти", він може просто відсканувати його у відділенні. У разі, якщо клієнт не зможе забрати замовлення у той же день, його анулюють, а вартість разом з доставкою не повертається.
Через півгодини кореспонденту Retailers подзвонив пікер для уточнення замовлення. Одної із замовлених позицій не виявилося у наявності, тому остаточна сума вийшла на 10 грн менше. О 13:30 надійшло повідомлення в Viber, яке містило посилання для оплати замовлення онлайн.
Як виглядає замовлення
Замовлення прибуло у відділення "Нової пошти" о 17:28 - у цей час кореспондент отримав push-повідомлення на екрані телефону. Між прибуттям і отриманням замовлення пройшло близько 50 хвилин. Варто відзначити, що при отриманні замовлення на відділенні ніяких труднощів не виникло. Коробка із замовленням була обмотана щільним шаром прозорої плівки.
Вгорі посилки лежать товари, які не підлягають спеціальному зберіганню. Внизу - у термопакеті знаходяться заморожені товари, температура яких підтримується п'ятьма брикетами з льодом. З огляду на час від відправки замовлення - 17:12 (інформація з програми) до отримання в відділенні "Нової пошти" о 18:18, лід не встиг розтанути.
Висновок:
- Спосіб доставки до відділення "Нової пошти" зручний, оскільки можна розпланувати свій час і забрати продукти з найближчого відділення. При цьому не потрібно чекати кур'єра і підлаштовувати свій розклад під нього.
- Можливим мінусом може бути зберігання заморожених продуктів у спеку.
Автор: Людмила Будіна