Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.
Запрошуємо на бізнес-екскурсію Store Tour 17 червня 2021
RetailersUA запрошує професійну аудиторію рітейлерів на бізнес-екскурсію по нових форматах магазинів у Києві. Краще один раз побачити, ніж сто разів почути
Store tour - бізнес-екскурсія по найкращими магазинами Києва для професійного співтовариства.
Ми вибираємо кращі магазини з точки зору дизайну, використання технологій і зручності клієнта і організуємо бізнес-тур для обміну досвідом та ідеями.
Бізнес-тур - це спосіб вчитися у кращих, переймати досвід з інших сегментів і індустрій. Керуючі і концептологи розповідають про особливості формату.
Store tour - це можливість побачити важливі деталі, що впливають на сприйняття магазину і наживо поспілкуватися з колегами по ринку.
Дата: 17 червня 2021 року
Час: з 15:00 до 19:30
Місце: збір групи біля НСК "Олімпійський", переміщення на комфортабельному автобусі
Квитки: 450 грн + 2,5% збір квиткового оператора, купити можна за посиланням
Програма Store Tour
14:45-15:00 Збір гостей біля НСК "Олімпійський"
15: 00-15: 30 Приїзд в Ocean Plaza, візит в магазин "Антошка" нового формату, спікер - регіональна керуюча мережею "Антошка" у Києві Світлана Чумакова.
В кінці минулого року в ТРЦ Ocean Plaza в Києві відкрився магазин "Антошка" в новому форматі. Торгова площа магазину має зонування відповідно до віку дитини, її інтересів і захопленнь. Наприклад, є зона органічних продуктів, вагітності і материнства, зона краси для дівчаток, з товарами для дітей, які народилися раніше запланованого терміну. Для батьків в магазині є підказки, які пояснюють, що і в якому віці можуть діти, щоб легше було підібрати іграшку, розповідають про особливості тих чи інших товарів. Підказки розміщуються на інформаційних панелях і цінниках, підсвічені важливі для клієнта характеристики і їх значення. Також в магазині є кімната матері і дитини, перукарня для малюків і школа для майбутніх батьків.
15: 30-15: 45 Візит в Tom Tailor - оновлений формат німецького fashion-бренда, спікер - власник Tom Tailor, Nova Light Володимир Кличановський
16: 20-16: 40 Приїзд в ТРЦ Retroville, візит в Librarium - супермаркет творчості в Retroville, спікер - дизайнер і співзасновник дизайн-бюро «Hochu rayu» Віталій Кирилів.
Слово «librarium» з латини перекладається як «ящик для зберігання книг». Отже, весь простір магазину було побудовано навколо зображення бібліотеки з коробками/блоками згрупованих і зібраних матеріалів /інструментів. Librarium - це область розвитку, де ви можете вибрати свій інструмент відповідно до свого рівня.
16:40 -17: 00 Візит в Eva Beauty Lab - магазин нового формату від національного дрогері-оператора, спікер - засновник idnt Микола Чумак
Eva beauty lab - магазин нового формату національної мережі Eva із сучасним дизайном. Магазин пропонує широкий вибір декоративної косметики, товарів по догляду за обличчям, тілом та волоссям, біжутерії та аксесуарів. За попереднім записом фахівці Eva beauty lab проведуть безкоштовне тестування шкіри обличчя і нададуть рекомендації по догляду. Також клієнтки магазину можуть отримати безкоштовний макіяж.
17: 00-17: 20 Візит в Allo Max, спікер - директор по форматам і розвитку "Алло" Микола Астапов
Магазин розташований в центральному атріумі ТРЦ "Ретровіль" і займає площу 375 м2. Крім звичних смартфонів і гаджетів, тут представлені товари з інших категорій: побутова техніка, товари для спорту, електротранспорт, а також товари, які раніше можна було зустріти тільки на маркетплейсе allo.ua. У зоні бренду Xiaomi створена еко-система MiHome - "розумна техніка", яка управляється зі смартфона. Під час екскурсії директор з розвитку і форматам "Алло" Микола Астапов розповість, як створювався магазин нового покоління Алло Max.
17: 50-18:20 Візит в Intersport Outlet в ТРЦ Dream Town, спікер - директор з маркетингу Intersport Україна Марія Баянова
Дизайн Intersport Outlet City виконаний в стилі великого американського міста. На території магазину два кафе: coffee truck - де можна замовити каву або перекусити хот-догом і кафе здорового харчування. Також в магазині є дитячий майданчик і простір для івентів і конференцій, де проводяться заходи та презентації для клієнтів магазину.
18:40-19:20 Візит в "Сільпо" в ТРЦ Blockbuster Mall, спікер - керуючий супермаркетом Олександр Федина
Дизайнерський «Сільпо», оформлений в стилі Всесвіту анімаційного фільму «Мавка. Лісова пісня »- це результат творчої колаборації двох великих національних брендів: мережі супермаркетів« Сільпо »і української студії Animagrad (FILM.UA Group). Простір і інтер'єр магазину наповнений реальністю і українською автентикою майбутнього анімаційного фільму, який поки на стадії виробництва.
19: 30-20: 00 Трансфер до НСК "Олімпійський"
З питань участі:
Аліна Арапіна
arapina@retailers.ua
+380969135857 (Telegram, WhatsApp)