Як виглядає інтерактивний магазин люксового бренду Burberry в Китаї

16.04.2021
3524

Фото: wwd.com

У минулому році культовий британський люксовий бренд Burberry представив нову концепцію магазину з акцентом на соціальні мережі. Магазин в Шеньчжені (Китай) покликаний захопити покупців інтерактивним досвідом, який поєднує в собі фізичний і цифровий світи, пише Euroshop.

«Коли справа дійшла до інновацій в соціальній сфері та роздрібній торгівлі, Китай був очевидним місцем, де можна було б знайти найбільш просунутих цифрових покупців предметів розкоші», - пояснює Марко Гоббетті, генеральний директор Burberry.
Магазин в Шеньжень займає площу в 500 кв.м., складається з десяти кімнат і  приміщень з власним унікальним дизайном.





\





Торговий простір дозволяє покупцям розширювати або ділитися своїм досвідом за допомогою спеціальної міні-програми в WeChat - додатку в додатку. У співпраці з Tencent Technology, Burberry реалізувала концепцію і розробила індивідуальний суб-додаток в китайській екосистемі WeChat.

Клієнти використовують додаток WeChat Burberry для вивчення магазину і доступу до інформації про продукти. Додаток має спеціальні функції для кожної зони магазину, щоб забезпечити доступ до цифрового контенту, розблокувати послуги, призначити зустріч в магазині або зробити попереднє замовлення.

Чим більше клієнтів взаємодіють з додатком WeChat, тим більше «винагород» вони можуть заробити за допомогою функції цифрової «соціальної валюти» Burberry. Відвідувачі магазину використовують цю валюту для отримання доступу до нового ексклюзивного контенту і персоналізованого досвіду, наприклад обрані послуги та доступ до продуктів, цифрового контенту або рекламних акцій.



Споживачі —амбассадори бренду стають все більш важливим аспектом бізнесу. Згенерований користувачами контент отримує все більший вплив на маркетингові повідомлення самого бренду. Круті фотографії та обмін враженнями стимулюють покупців більше, ніж будь-яка професійно створена рекламна кампанія. Магазин в Шеньчжені - це не тільки маркетинговий хід Burberry, а й спосіб перевірити і вивчити, а також випробувати і оцінити інновації, які згодом можна буде використовувати в інших магазинах Burberry.


Переклад: Юлія Бєлінська
Фото: Burberry

Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.