Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.
Мережа магазинів "Коло" призупинила запуск франшизи
![](/media/news/1100-s-crop-w/00/11/11701/9b6e6e18054646d92f593d20aa036156-20158.jpg)
Meest
Мережа магазинів "Коло" поки не переходить на франчайзингову модель роботи, розповів Retailers начальник відділу маркетингу мережі Андрій Дем'янов без пояснення причин та інших подробиць.
Оновлення // Після публікації ритейлер уточнив, що зараз "Коло" знаходиться ще в процесі доопрацювання якісної моделі франшизи. Щоб майбутнім франчайзі надати максимально вигідну пропозицію. //
Продаж франшизи була запланована на кінець 2020 року. Про плани мережі розвиватися за допомогою партнерів заявляв СЕО "Коло" Євген Кулініч в травні минулого року. «Вважаємо, що майбутнє наше пов'язане з франшизою, напевно в більшій мірі, ніж с чимось іншим», — говорив Кулініч. Він відзначав, що карантинний період може позитивно відбитися на процесі переходу на франчайзингову модель роботи. Тоді ж, в травні, ритейлер відпрацьовував процедуру, готував модель і пакет пропозицій.
Мережа магазинів "Коло" працює у форматі "біля будинку". Перший магазин мережі відкрився в травні 2017 року і зараз об'єднує 234 магазина в Києві і області, а також в Одесі. У минулому році рітейлер відкрив 117 магазинів, в цьому році планує збільшити мережу на 120 торгових точок.
Автор: Олександр Шаріпов