Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.
Мережа магазинів "Коло" призупинила запуск франшизи
Meest
Мережа магазинів "Коло" поки не переходить на франчайзингову модель роботи, розповів Retailers начальник відділу маркетингу мережі Андрій Дем'янов без пояснення причин та інших подробиць.
Оновлення // Після публікації ритейлер уточнив, що зараз "Коло" знаходиться ще в процесі доопрацювання якісної моделі франшизи. Щоб майбутнім франчайзі надати максимально вигідну пропозицію. //
Продаж франшизи була запланована на кінець 2020 року. Про плани мережі розвиватися за допомогою партнерів заявляв СЕО "Коло" Євген Кулініч в травні минулого року. «Вважаємо, що майбутнє наше пов'язане з франшизою, напевно в більшій мірі, ніж с чимось іншим», — говорив Кулініч. Він відзначав, що карантинний період може позитивно відбитися на процесі переходу на франчайзингову модель роботи. Тоді ж, в травні, ритейлер відпрацьовував процедуру, готував модель і пакет пропозицій.
Мережа магазинів "Коло" працює у форматі "біля будинку". Перший магазин мережі відкрився в травні 2017 року і зараз об'єднує 234 магазина в Києві і області, а також в Одесі. У минулому році рітейлер відкрив 117 магазинів, в цьому році планує збільшити мережу на 120 торгових точок.
Автор: Олександр Шаріпов