Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.
Coca-Cola запустила підписку на напої у своїх автоматах в Японії
Фото:
В Японії під час пандемії у компанії Coca-Cola впали продажі напоїв через автомати на 35%. Виробник вирішив ввести додаткову послугу - підписку Coke On Pass за 2700 ієн (680 грн або $ 25) на місяць. За рахунок чого розраховує стримати падіння. Як це працює.
Передплату можна оформити в додатку Coca-Cola - Coke On. За 2700 ієн користувач отримує можливість кожен день протягом місяця брати один напій в будь-якому автоматі компанії. Їх зараз налічується 370 000 по всій Японії. В автоматах реалізується велика частина напоїв з портфеля Coca-Cola - чай, чорна кава тощо.
Очікується, що підписка стане доступною в кінці квітня початку травня. Спочатку компанія пропонує рекламну вартість передплати в розмірі $ 12,4.
З січня 2021 року додаток Coke On завантажили 25 млн разів.
Джерела: Hypebeast, Nikkei