Аутлети, ломбарди, вінтаж, аукціони продовжать демонструвати зростання. Тоді як інші сегменти роздрібної торгівлі – навпаки

03.06.2020
3980

Фото: Unsplash / Sean Benesh

Багато секторів економіки заявляють про значні втрати через кризу, викликану пандемією COVID-19. При цьому деякі галузі, навпаки, демонструють зростання. Вторинний ринок один із бізнес-сегментів, який продовжує зростати під час рецесії і зберігатиме цю тенденцію у цьому році, незважаючи на те, що страждає решта економіки. Про те, що відбувається з цим ринком на тлі кризи, пише Chain Store Age.


 

Вторинний ринок – це галузь, яка продає надлишки із виробництва або нерозпродані колекції одягу чи використані товари і продукти, які повертаються покупцями. Цей ринок складається з секонд-хендів, аутлетів, аукціонів, ломбардів і блошиних ринків. І це дуже велика індустрія – у дослідженні, проведеному в 2019 році доктором наук з Університету штату Арізона, вартість вторинного ринку тільки у США оцінювалася у $633 млрд. За останні 11 років вторинний ринок у середньому за рік збільшувався на 6,8%.

Ця унікальна галузь регулярно процвітає під час рецесії, навіть більшою мірою, ніж у кращі економічні часи. Наприклад, вторинний ринок виріс на 9,5% у період з 2008 по 2010 рік, коли у США була криза і ВВП країни становив 2%. Для порівняння, вторинний ринок у 2017 році виріс тільки на 1,7%, а ВВП виріс на 2,4%.

З приходом нової світової кризи магазини великих і дрібних рітейлерів були закриті кілька місяців. Після зняття карантинних обмежень вони не знають, куди подіти нерозпроданий товар з весняних колекцій. Тут їм на допомогу приходять власники секонд-хендів і аутлетів, яким рітейлери продадуть свій нерозпроданий товар з більшими, ніж зазвичай, знижками (щоб швидше позбутися від нерозпроданого товару), що дозволить вторинному ринку вирости ще більше у найближчі місяці. За прогнозами аналітиків, цей ринок виросте більше ніж на $70 млрд у наступному році і перевищить $700 млрд у 2020 році.

Чому у ця галузь має всі шанси для зростання? Велика кількість споживачів, які залишилися без роботи через кризу або потрапили під скорочення, не витрачатимуть гроші на колекції нових сезонів. Ця економічно сильно постраждала база покупців буде здійснювати необхідні покупки на вторинному ринку. Вони почнуть купувати уцінені товари, ігноруючи косметичні ушкодження, брак товару або упакування, незалежно від того, чи виглядає товар використаним чи ні.

Ті, хто реалізує товари безпосередньо з виробництва за заводською ціною, також побачать помітне зростання. Очікується, що продажі у таких точках з брендовим товаром від провідних виробників за цінами, нижчими ніж у магазинах, виростуть на 13% і більше до $ 60 млрд.

Наступні 12-24 місяці будуть неймовірно складними для бізнесу і рітейлерів. І хоча споживачі починають пристосовуватися до нових умов, існує певна впевненість у тому, що на вторинному ринку буде спостерігатися вибухове зростання, оскільки цей роздрібний канал крок за кроком задовольняє потреби споживачів у цей важкий період.

Джерело: Chain Store Age

Переклад з англійської: Людмила Будіна

Переклад на українську: Михайло Лук’янов

Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.