У Adidas і Puma впали продажі через коронавірус

12.03.2020
4316

Делай деньги

Adidas і Puma заявили про падіння продажів і прибутку через коронавируса. Adidas побоюється, що оборот компанії скоротиться на EUR1 млрд в першому кварталі цього року, а операційний прибуток - на EUR400-500 млн, пише Trademaster з посиланням на RetailDetail.


 

 На даний момент нормалізації ситуації не очікують. Продажі Adidas в Китаї знизилися майже на 85% через закриті магазини.

"З огляду на тривалість ситуації, що склалася в Китаї і негативний вплив в інших азіатських країнах, а тепер і поширення в Європі і США, ми, на жаль, маємо зробити висновок, що короткострокової нормалізації не буде", — заявили в Puma.

У той час як ситуація в Китаї, схоже, трохи поліпшується, відвідування магазинів рітейлерів скорочуються в Японії і Південній Кореї. Все менше покупців приходить в магазини в Європі. Крім того, в усьому світі спортивні заходи скасовуються, відкладаються або проводяться без глядачів - існує велика невизначеність щодо майбутньої Олімпіади і футбольного турніру Євро-2020.

Обидві компанії генерують майже третину свого обороту в Азії, яка в останні роки була важливим зростаючим ринком для спортивних товарів. Більш того, значна частина продукції також надходить з цього регіону. Тим не менше, більшість заводів знову працюють, і ланцюжок поставок не сильно постраждає.

Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.