Колишній бренд-директор Adidas запускає власний екологічний бренд Unless

03.09.2021
3050

Фото: The Blueprint

Колишній бренд-директор Adidas Ерік Лідтке представив власний бренд Unless. Реліз першої колекції відбудеться восени 2021 року. Про це повідомляє The Blueprint з посиланням на  Business Of Fashion.


За інформацією видання, мета бренду полягає у тому, щоб розробити одяг, який буде повністю розкладатися до кінця терміну використання, таким чином Ерік Лідтке планує «впоратися з тоннами одягу з поліестеру, які щорічно з’являються на звалищах».

Так Unless буде виготовляти одяг повністю з рослинних матеріалів. Футболки, худі і сорочки будуть пошиті з таких тканин, як бавовна і тенсел, які виготовляються з деревини. Деталі, наприклад, нитки і гудзики, також будуть створені з альтернативних пластику матеріалів.

У першу колекцію, створену в колаборації з художниками і компаніями Портленда, увійдуть футболки, сорочки і худі, а також лінія взуття та аксесуарів.У майбутньому бренд продовжить випускати лімітовані колекції, пов'язані з іншими містами США. Також, за словами Еріка Лідтке, компанія планує у наступному році почати створювати взуття, яка не містить пластику.

Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.