Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.
Дослідження: рітейлерам необхідно приділяти увагу текстовій взаємодії з клієнтами
Фото: TigerConnect
Споживачі, які безперервно сидять в мобільних пристроях або constantly connected consumers, частіше хочуть спілкуватися з бізнесом текстовими повідомленнями. Відповідно до нового звіту про стан повідомлень в 2020 році від платформи бізнес-повідомлень Zipwhip, 91% компаній відправили клієнту смс-повідомлення, а 43% серед клієнтів намагалися зв'язатися таким чином з бізнесом. При цьому майже третина (32%) клієнтів не отримали відповіді від компаній, до яких зверталися.
Більшість (70%) споживачів використовують повідомлення для призначення зустрічей та іншого планування часу. Крім цього, 55% використовують текст, для як спосіб запропонувати продаж (55%), обслуговування / підтримку клієнтів (53%), а також для маркетингового просування і рекламних акцій.
Цікаво, що споживачі віддають перевагу електронній пошті для деяких процесів, таких як відстеження доставки (60% вважають за краще повідомлення електронною поштою і 20% текстовим повідомленням), оповіщення / нагадування (60% електронною поштою і 19% повідомленням) і повідомлення про безпеку облікового запису (63 % електронною поштою і 17% повідомленням). Багато споживачів віддають перевагу телефонним дзвінкам тільки для взаємодії з персоналом (45%).
На питання дослідження, чому компанії досі не включили текстові повідомлення в комунікацію з клієнтами, 42% опитаних відповіли, що не знають, 22% - не впевнені в тому, що клієнти не хочуть отримувати повідомлення, а бояться потрапити в спам 17%.
У свою чергу, 65% споживачів кажуть, що вони відписалися від того, щоб отримувати повідомлення від бізнесу на телефон. Незважаючи на те, що цифра на 12% менше, ніж в 2019 році, для 31% споживачів отримувати такі повідомлення прирівнюється до спаму, а 30% боїться отримати занадто багато таких повідомлень.
Крім того в дослідженні також йдеться про те, що:
- 77% споживачів використовують текстові повідомлення частіше, ніж інші інструменти обміну повідомленнями;
- 74% споживачів віддають перевагу допомогу від людини, а не чатбот;
- 33% споживачів перевіряють свої мобільні телефони більше 30 разів на день
Джерело: Chain Storeage
Переклад: Людмила Будіна