Американські рітейлери підтримують перехід від штрих-коду до RFID або QR-коду. Старий штрих-код був стандартом більше 45 років

04.03.2020
3375

Фото: TheTechSwag

Згідно дослідження, проведеного GS1 (міжнародна організація з питань стандартизації обліку та штрихового кодування в логістиці, - Ред.), переважна більшість рітейлерів і компаній, що випускають товари народного споживання, готові в найближчому майбутньому відмовитися від універсального штрих-коду (UPC - американський стандарт штрих -коду, призначений для відстежування товарів в магазинах).


 

Серед опитаних 82% рітейлерів і 92% брендів підтримують перехід від UPC до двовимірних штрих-кодів (наприклад, QR-код) або радіочастотної ідентифікації (RFID) протягом наступних п'яти років.

За даними дослідження, 84% розглядають можливість переходу до технології оптичного сканування POS, здатної зчитувати двомірні штрих-коди. Крім того, для 60% компаній з річним доходом в $ 1млрд  хочуть оновити свою POS-інфраструктуру через вимоги омніканальності та мобільних POS-терміналів.

Будь-який штрих-код наступного покоління, обраний галуззю, буде містити додаткову інформацію про упаковку товару і буде продовжувати використовувати стандарт GS1 Global Trade Item Number (GTIN) - номер, закодований в UPC, який однозначно ідентифікує продукт при оформленні замовлення.

Перешкодами для впровадження можуть стати вартість, збої в роботі продуктів і упаковки, відсутність капіталовкладень та ІТ-персоналу, необхідного для змін технічної інфраструктури (наприклад, оновлення застарілих внутрішніх систем), говориться в дослідженні. Також з'ясувалося, що результат буде залежати від галузевих пріоритетів і планів по технологічної модернізації компанії.

"Американський штрих-код UPC був стандартом більше 45 років. Зміни, які відбудуться в найближчі роки, пов'язані з вимогами споживачів і роздрібної торгівлі щодо розширеної інформації про товари, - заявив старший віце-президент по ланцюжку поставок PepsiCo Джон Філліпс. - Використання нових носіїв, які містять більше даних, відкриє цілий ряд значних переваг для галузі споживчих товарів і, в кінцевому рахунку, для наших омніканальних клієнтів ".

Джерело: Retail Wire

Переклад: Людмила Будіна

Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.