Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.
Логістичний оператор InTime припинив роботу – клієнти не можуть отримати посилки. Конкуренти кажуть: "InTime збанкрутував"
Фото: InTime
В кінці минулого тижня видання MC Today повідомило, що InTime відчуває проблеми з ліквідністю. Сьогодні, 2 березня, співвласник "Нової пошти" Володимир Поперешнюк заявив про банкрутство конкурента. Офіційних підтверджень цієї заяви немає - на сайті InTime немає такої інформації, за телефоном гарячої лінії ніхто не відповідає. По телефону одного з відділень (телефони працюють вибірково) співробітниця відповіла кореспонденту Retailers, яка представилася клієнтом, що з 28 лютого не відбуваються відвантаження і прийом посилок, з нез'ясованої причини - від керівництва компанії до цих пір немає ніяких пояснень. Тим клієнтам, які чекають отримання посилки, співробітники рекомендують звернутися в транзитні склади компанії.
На початку лютого в мережі з'явилися повідомлення від користувачів про те, що InTime затримує видачу документів, накладених платежів і посилок. За повідомленнями користувачів, в компанії давали формальну відписку: "з'ясовуємо питання".
Але вже з 28 лютого всі відділення компанії не працюють. Зараз на сайті InTime зазначено, що відділення відкриються завтра (їх налічується 548). "Думаю ми вже не відкриємося. Керівництво нам нічого не пояснює. Машин немає. Відвантажень з 28 лютого теж. Якщо ви хочете забрати посилку, спробуйте звернутися до транзитного складу в Києві", - відповіла на телефонних дзвінок кореспондента Retailers співробітниця відділення в місті Калинівка ( Київська область). Співробітниця відділення в смт. Якимівці (Запорізька область) розповіла, що інформація від керівництва надходить не повна. "Транзити (транзитні склади - ред.) всі забиті. Нам сказали, що поставок більше не буде. Але ось сьогодні привезли частину вантажу і я всім зателефонувала за списком. Керівництво каже, що намагається вирішити питання з доставки вантажу з" Новою поштою " та Meest Express ", — пояснила співробітниця.
Сьогодні, 2 березня, співвласник "Нової пошти" Володимир Поперешнюк написав в Facebook, що "InTime - банкрут .... Я не знаю точних причин трагедії, але в будь-якому випадку відповідальність за це понесуть власники і менеджмент. Зараз розробляємо план дій, що нам робити в цій ситуації. Звичайно ми готові швидко переключити нових клієнтів в нашу систему ". Він підкреслив в публікації, що банкрутство це нормальний процес, так відбувається очищення ринку від слабких гравців, застарілих технологій та помилок менеджменту.
Звідки Поперешнюк взяв інформацію про банкрутство, він не пояснив. У гілці коментарів на питання "Це офіційна інформація?" Володимир не відповів.
В ніч з п'ятниці на суботу (з 28 на 29 лютого) з виданням MC Today зв'язалося анонімне джерело (яке відношення він має до компанії InTime в матеріалі видання не вказано - ред.) і надало скрін повідомлення гендиректора InTime Сергія Грачова, яке він написав у загальному чаті компанії. З нього випливає, що через заборгованість компанія не може здійснювати операційну діяльність. Зокрема, є борги по заробітним платам і по оренді приміщень, в яких розміщені відділення оператора.
Ситуацію, що склалася Грачов пояснює помилками менеджменту. Серед інших, зміна керівника компанії в 2015 році, чистка новим топ-менеджером співробітників середньої ланки. Також він говорить про те, що вчасно не були знайдені необхідні фінансові ресурси для зростання компанії.
Грачов пише, що є домовленості з компаніями Meest Express і SAT, які готові підключити їх мережу відділень. "Meest Express гасить заборгованості по заробітній платі та оренді відділень. Сьогодні (28 лютого - ред.) компанія почне прийом співробітників на роботу". На сайті SAT йдеться, що ніяких переговорів з InTime компанія не веде. З Meest Express зв'язатися не вдалося.