"Нова пошта" почала доставляти вантажі (від 30 кг) клієнтам InTime. В SAT і Delivery ще не домовилися

04.03.2020
5019

"Нова пошта" досягла часткових домовленостей з доставки великогабаритних вантажів (вагою від 30 кг) клієнтам, які не змогли їх отримати в InTime, йдеться в повідомленні оператора. У SAT і Delivery ще не досягли угод.


 

Вантажі будуть оброблятися на терміналах "Нової пошти". Після проведеної інвентаризації компанія вже почала відправку вантажів в місті Дніпро.

В компанії підкреслили, що всі відправлення клієнтів InTime, якими займається "Нова пошта", будуть доставлені у відділення того міста, де знаходиться одержувач. З ними попередньо зв'яжуться для уточнення деталей доставки.

Сьогодні, 4 березня, на сайті SAT вийшло повідомлення: "Відносно доставки для клієнтів: в якості підтримки колег по ринку ми ведемо переговори з компанією InTime про доставку їх вантажів через мережу наших відділень. Зараз спільними зусиллями виробляємо механізм передачі вантажів InTime на наші склади і склади інших операторів. Плануємо приступити до доставки, як тільки InTime буде готовий надати нам ці вантажі і інформацію про відправників і одержувачів. Терміни реалізації проекту - також на стадії обговорення ".

На своєму сайті Delivery написав: "Наша компанія активно приєдналася з іншими учасниками ринку логістики до вирішення питання  доставки вантажів, що залишилися на складах InTime, і не можуть бути доставлені ними самостійно. Порядок доставки таких вантажів і терміни поки нами погоджуються, найближчим часом ми почнемо їх доставляти ". Компанія повідомить одержувачів таких вантажів смс-повідомленням або повідомленням в Viber.

На сайті MeestExpress станом на 17:18 не було повідомлень, що стосуються компанії InTime. До цього в компанії не підтверджували, але й не спростовували інформацію про проведення переговорів з InTime.

Вчора співвласник Delivery Андрій Івасів розповів Retailers, що переговори співвласника InTime з представниками Delivery, "Нової пошти", SAT та MeestExpress почалися 2 березня. Тоді оператори домовилися, що не будуть брати на себе боргові зобов'язання InTime, але готові допомогти із співробітниками і машинами.

Вчора була створена група в одному з месенджерів, в якій IT-спеціалісти кожної з компаній мали спільно вирішити питання обробки інформації про вантажі. Інвентаризація стартувала сьогодні.

Посилки з післяплатою обробляти не будуть, якщо тільки відправник не вирішить питання з одержувачем самостійно.
Питання про оплачені відправником посилки поки теж відкритий, ще не вирішено, як буде йти розрахунок. Але в пріоритеті - доставка вантажів.
У InTime ніяк не коментують зупинку доставки вантажів.

Автор: Вероніка Гаврилюк

Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.