Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.
Номінант Retail Design Awards2021: BROCARD, ТРЦ Piramida, Київ
Retailers проводить конкурс найкращих рітейл-дизайнів Retail Design Awards 2021 та публікує у рубриці "Магазин тижня" номінантів премії. У номінації "Реновація року" бере участь магазин BROCARD у Київському ТРЦ Piramida.
Оновлений магазин реалізований у новій стилістиці мережі BROCARD – чорно-білий дизайн, багато простору та повітря, чітке зонування та сегментація за брендами та товарними групами (парфумерія, засоби догляду за шкірою та волоссям, декоративна косметика, розподіл на чоловічі та жіночі лінії), а також окрема зона для консультацій щодо товарів догляду за шкірою.
У магазині представлено понад 900 SKU від 170 світових брендів парфумерії та косметики на площі 372 кв.
Протестувати новинки декоративної косметики, дізнатися лайфхаки від б'юті-експертів та зробити ефектні фото для соцмереж можна у макіяж-барі з неоновою вивіскою, а для любителів нішевої парфумерії тут окрема зала для знайомства з легендарними авторськими ароматами Tiziana Terenzi, Tom Bocles , Montale, Mancera та інші.
Якщо клієнт не бажає спілкуватися з консультантами, йому на допомогу прийде стенд для вибору ароматів, де парфумерія розподілена у рамках загальноприйнятих параметрів - солодкі, свіжі, деревні та інші аромати.
Ось як охарактеризувала зміни керуюча магазином Юлія Приймаченко: «Від бірюзи до чорно-білого, від неправильних форм до графіки, від спокійного до яскравого, від повсякденного до святкового. Такий він, знайомий незнайомець! Це як візит звичайної дівчини до стиліста – коли прийшла звичайна середньостатистична жінка, а вийшла зірка екрану чи подіуму!».