Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.
Номінант Retail Design Awards2021: PRO MENU у ТРЦ Respublika Park
Retailers проводить конкурс найкращих рітейл-дизайнів Retail Design Awards 2021 та публікує у рубриці "Магазин тижня" номінантів премії. У категорії "Товари для дому" бере участь магазин PRO MENU у ТРЦ Respublika Park
Якийсь час тому команда PROMENU провела ребрендинг: змінилися не лише логотип, але вся айдентика, комунікація з покупцем, дизайн сайту, інтер'єр магазинів. Новий магазин у ТРЦ Respublika Park – яскравий приклад оновленого формату PROMENU у філософії Emotion point. PROMENU пропонує не просто товари для дому, а також яскраві емоції, які завжди будуть поряд з вами, де б ви не були: вдома, на роботі, подорожі або на прогулянці.
Загальна площа близько 140 кв.м і це один із найбільших магазинів мережі на сьогоднішній день.
В інтер'єрі магазину є візуальний поділ та тематичні зони, кожна з яких присвячена окремій групі товарів чи сервісу. Загальне світлове рішення магазину вивірене для найкращих акцентів та створення необхідної атмосфери, підсвічування на полицях розроблене з урахуванням особливостей товару та матеріалу.
Формат відкритих полиць спрощує знайомство з товаром, щоб ви змогли оцінити переваги майбутньої покупки. У зоні активної кухні можна спробувати новий гаджет або протестувати один із сортів кави, представлених у мережі.
У магазині організовано процес видачі замовлень та обслуговування клієнтів, які розмістили замовлення online. При цьому можна розмістити замовлення будь-якого товару на сайті безпосередньо у магазині через віртуальну полицю, отримавши за необхідності експертну підтримку консультанта. Всі процеси омніканальної моделі PROMENU органічно вписані у формат нового магазину у ТРЦ Respublika Park.