Номінант Retail Design Awards2021: "АЛЛО МАХ" у ТРЦ Respublika Park

03.12.2021
1262

Retailers проводить конкурс найкращих рітейл-дизайнів Retail Design Awards 2021 та публікує у рубриці "Магазин тижня" номінантів премії. У номінації "Побутова техніка та електроніка" бере участь "АЛЛО MAX" у ТРЦ Respublika


Новий "Алло Мах" відкрився 12 листопада 2021 року. Його площа становить 520 кв.м. "АЛЛО МАХ" виконаний у стилі мінімалізму з поєднанням природних матеріалів та яскраво виділених зон. В оформленні торгового залу вперше використовувалося дворівневе освітлення, що створює акценти у дизайні, паралельно відсікаючи від погляду клієнтів технічні комунікації, що знаходяться у стельовому просторі.

Магазин розташований у центральному атріумі комплексу, що має на увазі високий клієнтопотік, вхідна зона організована по всій ширині фасаду і становить 22 метри.

В АЛЛО МАХ представлені всі ключові товарні категорії: смартфони та гаджети, ноутбуки та комп'ютерна техніка, smart-техніка, бьюті-гаджети, побутова техніка, товари для спорту та здоров'я, електротранспорт, акустика та інші товари. Також тут є відділи Shop in Shop таких виробників як Xiaomi, Apple, Samsung, плюс, бренд-зони vivo та Bang&Olufsen (В&О).

Традиційно для "АЛЛО МАХ" в магазині є опція безкоштовного пакування подарунків, що вже полюбилася клієнтам. Є відділ видачі замовлень маркетплейсу allo.ua, зони тестування товарів та видачі кредитів, примірювальна, а також місце, де можна відпочити та пригоститися чашечкою кави.

Однією з нових фішок стала поява селфі-зони з заднім фоном, що змінюється, де клієнти можуть сфотографуватися і протестувати гаджети для створення творчих і професійних фотографій. Також у магазині є дитяча зона для розваг маленьких відвідувачів.

Зона акустики виконана у яскравих фарбах, нагадуючи, що саме музика найчастіше створює нам вибуховий настрій, а улюблені треки здатні подарувати незабутні емоції.

Величезний LED екран у зоні обслуговування знайомить клієнтів із пропозиціями та акціями, привертаючи увагу не лише гостей магазину, а й гостей ТРЦ, які поки що не зважилися відвідати магазин.

Впровадження технології з електронними цінниками дозволяє вивільнити час експертів на ще якісніше обслуговування клієнтів, забувши про регулярні регламентні роботи з їх оновлення вручну. Імплементація даної технології наголошує на принципі клієнтоцентричності, якого дотримується компанія.




































 

Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.