Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу email розсилку.
Який відсоток українців продавали щось онлайн і скільки це планують спробувати — опитування Viber
Фото ілюстративне. Freepik.com
Команда Rakuten Viber дослідила, як українці займаються онлайн-продажами. В опитуванні взяли участь понад 20 тисяч респондентів через офіційний канал Viber Україна, пише mezha.ua
Результати показали, що 24% українців вже продавали товари онлайн через маркетплейси, соціальні мережі та групи, а 19% ще не продавали, але планують спробувати. 55% респондентів не займалися продажами та не планують цього робити, 20% продавали кілька разів, 4% — постійно, а 2% продавали знайомим офлайн.
Українці назвали найскладнішими аспектами онлайн-продажів: комунікацію з покупцями (18%), роботу з оплатою та доставкою (16%), розміщення оголошень (14%). Решта 52% вказали на інші труднощі, серед яких — підготовка товарів до продажу, упаковка, фотозйомка та ведення обліку замовлень.
Опитування також показало, що ключова вікова група учасників — 34–45 років, при цьому понад половину респондентів складають люди до 45 років. Більшість респондентів відзначили, що головною мотивацією для онлайн-продажів є додатковий дохід, а не повноцінний бізнес.