Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу email розсилку.
«Аптека 9-1-1», «Будинок Іграшок» та Eva — лідери у своїх категоріях за пошуковим запитом у Google. Дослідження Promodo
Фото ілюстративне. freepik.com
Категорії «Аптеки» та «Косметика» мають найбільший обʼєм брендового трафіку у 2025-му серед пʼяти досліджуваних в Promodo сегментів ритейлу. За прогнозованом річним показником серед лідерів — MasterZoo та Adidas. Про це пише Forbes
Споживачі найбільше шукають бренди Eva, Makeup і Brocard через Google в категорії «Косметика», за даними Promodo. На перші дві з них припадає 80% всього брендового трафіку у 2025-му в категорії.
Лідери в сегменті «Аптеки» — мережі «Аптека 9-1-1», «Аптеки АНЦ» та «Аптека Бажаємо Здоровʼя». На них припадає майже 70% всіх запитів брендів. З урахуванням прайс-агрегаторів — першість за Tabletki.ua.
В сегменті зоотоварів — MasterZoo, Pethouse та Purina (понад 50% трафіку). В категорії дитячих товарів — «Будинок Іграшок», «Антошка» та I Love Mommy (понад 50%).
В категорії спортивних товарів лідерство за Adidas, Puma та New Balance з з понад 75% трафіку на трьох в сегменті.
Дослідження найпопулярніших брендів маркетингова агенція Promodo сформувала на основі кількості брендових пошукових запитів у Google. 2025 рік — прогнозований річний показник ,побудований на основі обʼєму пошукових запитів та усередненого відсотка зростання.