Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.
Польський покупець відрізняється від українського поміркованістю. Владислав Чечоткін розповів про роботу Rozetka в Польщі
Співзасновник найбільшого маркетплейсу Rozetka Владислав Чечоткін, фото Liga.net
Rozetka нещодавно запрацювала у Польщі. Про те, як просувається бізнес та з якими проблемами довелося зіткнутись, редакція MC.today поцікавилася у співвласника компанії Владислава Чечоткіна під час конференції iForum-2023
Rozetka працює в Польщі як інтернет-магазин, офлайн товари придбати там поки не можна. Проте, за словами Чечоткіна, кількість замовлень щотижня зростає, зараз це вже тисячі найменувань.
«Доставка працює по всій Польщі. Наразі немає жодного магазину, ми працюємо у форматі інтернет-магазину. Це тільки перші місяці існування, тому поки що це дитинка, яка робить перші кроки», — сказав він, додавши, що час покаже, чи буде доцільним запуск маркетплейсів.
Водночас про подальшу експансію на європейському ринку, на думку Чечоткіна, говорити ще зарано.
За його словами, польський покупець відрізняється від українського поміркованістю. Попри вищі зарплати, поляки «борються за кожний свій злотий і купують речі набагато дешевші, ніж купують в Україні».
Робота самої компаній на ринку також відрізняється від діяльності в Україні – Rozetka доводиться завойовувати довіру. Найбільше труднощів виникає з банками в Польщі. Український бізнес повинен їм доводити, що він не з тимчасово окупованих росією територій і не перебуває під санкціями.
«Коли ти потужний і впізнаваний гравець (в Україні – ред.), приходиш на інший ринок, де ти ніхто і ніщо, – це завжди непросто. Треба переконати і партнерів, і банківські установи, і покупців у тому, що ти заслуговуєш на повагу і увагу», — зазначив Чечоткін.