Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу email розсилку.
Кінотеатри та розважальні центри залишаються якорями розвитку ТРЦ
Фото: ucsc.org.ua
Кінотеатри та дитячі розважальні центри залишаються ключовими якорями розвитку торговельно-розважальних центрів, але змінюють формат, розповіла Інтерфаксу-Україна директор компанії UTG Євгенія Локтіонова
За її словами, дитячі розважальні зони трансформувалися у повноцінні сімейні простори, розраховані на відвідувачів різного віку — від дітей до літніх людей. Якщо до 2022 року популярними були центри площею 1–2,5 тис. кв. м, то нині затребувані формати від 2 до 5 тис. кв. м. Це стало можливим завдяки зонуванню та використанню діджитал-атракціонів. Найбільш динамічно розвиваються Fly Kids (15 вже працюють, 11 будується), "Країна Мрій" (11 центрів), Smile park (чотири).
Кінотеатри попри війну та карантин залишаються стабільним магнітом для відвідувачів ТРЦ. Проте нові формати стають компактнішими, натомість зростає увага до додаткових сервісів і технологічного оснащення.
UTG працює на ринку з 2001 року, створила понад 1,3 тис. концепцій комерційних об’єктів і взяла участь у здачі в оренду понад 4,7 млн кв. м площ в Україні.