Що купували українці в COMFY на Чорну п’ятницю 2025

03.12.2025
65

Фото: пресслужба COMFY

У COMFY тиждень Чорної П’ятниці 2025 покращив минулорічні показники на +12% за виторгом, а кожен день став рекордним серед аналогічних періодів попередніх років. За об'ємом продажів компанія очолила ринок, випередивши всіх ключових гравців. Про це пише пресслужба рітейлера


Частіше за все, українці купували гаджети для навчання та дому, інвестуючи у практичну техніку, мобільність і комфорт. Найбільше зростання рік до року традиційно показали середа і п’ятниця. 

Найвищий приріст рік до року (+50% і більше) в обігу продемонстрували:

  • Мультипечі (+118%)  – абсолютний хіт продажів.  
  • Пилососи ручні (+78%) – стабільний тренд.
  • Планшети (+73%) – традиційно на піку популярності. 
  • Ігрові консолі (+55%) – неочікувано один із фаворитів. 

У топі замовлень також ноутбуки, телевізори, пральні машини та холодильники.

Найбільший чек на покупку під час ЧП у COMFY майже 250 тисяч гривень – один із найвищих  показників серед ритейлерів. Найдовший чек містив 28 товарів. 

Цьогоріч COMFY показав одночасний ріст трафіку, конверсії та обігу.  

  • Трафік рік до року: + 32%.
  • Конверсія рік до року: +1% – це показовий результат при зростанні трафіка.
  • Обіг рік до року: +12%.
  • Замовлений обіг рік до року: +33%.

Головним фокусом COMFY у період Чорної п’ятниці 2025, окрім традиційних знижок та Кращ-товарів (топ-товари в своїх категоріях за найкращими цінами) стали  найкращі умови покупки в розтрочку - Оплата Щастинами. ЇЇ обирали при покупці ТОП категорій товарів: смартфонів, ноутбуків, телевізорів, мультипечей. 

Прикладом для ринку у Чорну п’ятницю стала COMFY Delivery – найшвидша на ринку доставка, навіть у дні тривог. За час кампанії ЧП COMFY Delivery прийняла 13 054 замовлень, виводячи рекордну для тижня ЧП кількість авто. В окремих регіонах доставка працювала до 23:30, зокрема в Луцьку та Калуші. В більшості міст клієнти отримували доставку замовлення вже на наступний день.

Ця Чорна П’ятниця показала що українці продовжують купувати, будувати побут і шукати комфорт. А COMFY стала одним із драйверів Чорної П’ятниці у ритейлі, зміцнила позиції за всіма ключовими метриками, виправдала високий показник довіри клієнтів та вкотре підтвердила статус #НАМБЕРВАН у техніці та гаджетах.

Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу email розсилку.