Fozzy Group приєднала The Village Україна та стала найбільшим гравцем лайфстайл-медіаринку

03.12.2025
141

Фото: facebook.com/VillageUkraine

Онлайн-видання The Village Україна стало частиною Fozzy Group у жовтні 2025 року, дізнався Forbes Ukraine. Після угоди медіапідрозділ ритейлера — Fozzy Media Group — охоплює вже 41% української лайфстайл-аудиторії, що є найбільшим показником у сегменті, повідомили в компанії


У Fozzy Group підтвердили Forbes факт приєднання The Village, однак фінансові деталі угоди не розголошують. За інформацією компанії, редакція продовжить працювати як незалежна структура: Fozzy не втручатиметься у контентну політику та редакційні рішення.

Навіщо Fozzy Group розвиває retail media? Розвиток власних медіа дає компанії більше даних про поведінку покупців. «Ми бачимо, які теми та формати найбільше резонують із потенційними клієнтами Fozzy Group», – каже CEO Fozzy Media Group Олена Шабашкевич.

Fozzy розвиває власні медійні активи з 2016 року. У 2025-му дохід Fozzy Media Group за три квартали становив 45,6 млн грн – більше, ніж за весь 2024 рік (42 млн грн). Портфель медіапідрозділу включає BЖ, Shuba.life та кілька тематичних спільнот: «Сомельє в зелених штанях», DrinkSetter і BeerMaster.

Fozzy Group – друга за масштабом продуктова компанія України, за даними RAU. Група, заснована Володимиром Костельманом, працює в ритейлі, логістиці, виробництві продуктів та дистрибуції. Під управлінням компанії – понад 1000 торгових точок, серед них мережі Silpo, Le Silpo, «Фора» та дискаунтери Thrash!.

 

Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу email розсилку.