Одна з найбільших торгівельних мереж Західної України приєдналася до програми лояльності Fishka

11.11.2019
2464
PR-Матеріал

Мережа магазинів самообслуговування "Рукавичка", що має понад 150 торгових точок, з жовтня стала партнером всеукраїнської програми лояльності Fishka. Відтепер з карткою Fishka клієнти отримують додаткові вигоди: повертають до 2% від суми покупки балами, а накопичені бонуси обмінюють на додаткову знижку


Мережа з магазинами у 7 областях Західної України стала четвертим новим за цей рік партнером програми лояльності. Раніше у 2019 році до Fishka приєдналися платіжний сервіс EasyPay, київська мережа італійських ресторанів Pesto Café та мережа шинних центрів і шиномонтажів "Твоя Шина".

"Секрет успіху нашої програми в тому, що вона однаково вигідна і споживачам, і бізнесам. Fishka – це велика бізнес-система, яка може допомогти компаніям впровадити у себе ефективну програму лояльності без значних фінансових затрат, – розповідає керівник програми Ольга Семчук. – Ми продовжуємо рости і найближчим часом хочемо посилити свої позиції у продуктовому рітейлі. В своїй програмі ми готові об’єднати найсильніших регіональних представників цього бізнесу в одну велику коаліцію".

"Ставши партнером Fishka, ми отримаємо цілий пакет нових можливостей для розвитку бізнесу. Перш за все, це програмне забезпечення з широкими можливостями для роботи з клієнтами, даними та маркетинговими активностями. Ну і що важливо, з нами діляться 10-річним досвідом та фаховою експертизою про те, як зробити програму ефективнішою. Це стосується і утримання та залучення клієнтів, і збільшення середнього чеку та частоти покупок, і аналітики та комунікацій", – пояснює маркетинг-директор мережі «Рукавичка» Олена Фролова.

Fishka це найбільша коаліційна програма лояльності в Україні, яка працює на ринку уже 10 років. Понад 4,7 мільйона українців щомісяця здійснюють 10 мільйонів покупок у понад 1700 торгових точках 23 партнерів програми. Серед них: мережа АЗК "ОККО", діджітал-оператор lifecell, мережа магазинів електроніки "Алло", платіжна система EasyPay, магазини догляду та краси PROSTOR, Аптека Доброго Дня та інші.

Мережа магазинів самообслуговування “Рукавичка” налічує 151 магазин у Львівській, Тернопільській, Івано-Франківській, Хмельницькій та Рівненській областях.

Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.