Іграшки Labubu подешевшали на 80% через надлишок пропозиції

22.10.2025
249

Фото: Unsplash

Ціни на популярні фігурки Labubu від китайського виробника Pop Mart обрушились приблизно на 80 % через надмірну пропозицію на вторинному ринку. Як пише Delo.ua, про це інформує Reuters


Ціни на колекційні іграшки Labubu від китайського бренду Pop Mart, які ще нещодавно були справжнім хітом серед шанувальників, падають. Реселлери повідомляють, що ринок перепродажу "просідає дуже швидко" — ціни на популярні фігурки з серії "Монстри" впали в кілька разів.

Іграшки Labubu, популярність яких зросла завдяки увазі зірок — Лізи з Blackpink, співачки Ріанни та Девіда Бекхема, раніше приносили компанії понад третину доходу. Проте після літнього піку ціни на вторинному ринку різко обвалилися.

Спочатку ціна на одну з фігурок — «Удача» — перевищувала 70 доларів, однак нині її виставляють за близько 15 доларів.

Причина такої різкої корекції — не стільки спад попиту, скільки збільшення виробництва: компанія Pop Mart збільшила випуск фігурок Labubu до 30 мільйонів одиниць на місяць, що призвело до перенасичення ринку.

Експерти також зазначають, що значна частка покупців раніше були перекупниками (реселерами), а не кінцевими фанатами. Тепер, коли первинний попит задоволено, ціни на «вторинці» йдуть вниз.

Попри це, Pop Mart демонструє зростання доходів: у третій квартал компанія зафіксувала разове зростання прибутку на 250%.

Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.