Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу email розсилку.
Після ажіотажу виробник ляльки Labubu втратив 25 % ринкової вартості
Фото: EPA / JESSICA LEE
Акції китайського виробника іграшок Pop Mart обвалилися майже на 9% у Гонконгу після того, як JPMorgan знизив рейтинг компанії через слабкий попит та непривабливу оцінку. Про це пише Liga.net з посиланням на Bloomberg
Таким чином, зменшення ажіотажу навколо ляльок Labubu призвело до найбільшого падіння акцій компанії з квітня. Попри це, з початку року акції Pop Mart все ще зросли більш ніж на 180% і залишаються лідером за результатами індексу Hang Seng.
"Ми вважаємо, що оцінка є ідеальною, і будь-яке невелике відхилення від фундаментальних показників/негативні повідомлення в ЗМІ (наприклад, падіння ціни перепродажу та ліцензування третіх сторін) можуть призвести до зниження показників", – наголосили аналітики JPMorgan.
Від піку у серпні Pop Mart втратив близько $13 млрд, або четверту частину своєї ринкової вартості.
У 2024 році акції компанії зросли у понад чотири рази, завдяки популярності ляльок Labubu, а цього місяця компанію додали до Hang Seng Index та Hang Seng China Enterprises Index.
Зараз акції компанії торгуються майже у 23 рази дорожче за прогнозований прибуток на наступні 12 місяців.
Pop Mart планує випустити анімовану серію та нову версію Labubu перед Різдвом, а також інтерактивні іграшки. Однак аналітики JPMorgan вважають, що ефект від цих запусків поки що важко передбачити.
Загалом частка позитивних рекомендацій щодо акцій Pop Mart впала до 91%, найнижчого рівня за останній рік.
