Дохід виробника ляльок лабубу Pop Mart виріс на 250%

21.10.2025
458

Фото: Unsplash

Китайський виробник іграшок Pop Mart International Group Ltd., який випускає ляльки лабубу, продемонстрував значне зростання доходів вдома та на закордонних ринках протягом останніх трьох місяців. Про це пише Bloomberg з посиланням на звіт компанії.


За цей період, що закінчився у вересні, дохід компанії зріс на цілих 250% у річному обчисленні. Продажі на закордонних ринках збільшились на цілих 370%, тоді як у материковому Китаї зростання становило близько 190%. Так, продажі в Америці у третьому кварталі зросли на 1270%, у Європі — на 740%, а в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні — на 170%-175%.

Продажі Pop Mart почали стрімко зростати у другій половині минулого року завдяки шаленій популярності лабубу — плюшевих іграшок із зовнішністю милих, але дещо бешкетливих монстриків. Завдяки соцмережам, маркетингу за принципом "кіндер-сюрпризу" та популярності серед зірок лабубу стали світовим хітом. Наприкінці серпня Pop Mart випустила нових мініатюрних лабубу, що призвело до нової хвилі шаленого попиту на ці іграшки.

При цьому глобальна лабубу-манія ускладнила для Pop Mart точне прогнозування зростання прибутків. На початку цього року компанія сподівалася досягти 20 млрд юанів (2,8 млрд доларів) річного доходу. До серпня головний виконавчий директор Ван Нін заявив на конференції з питань прибутків, що вони з легкістю зможуть досягти навіть позначки у 30 млрд юанів.

Водночас напередодні публікації звіту акції Pop Mart впали на 8,1%, що стало найгіршим одноденним падінням з квітня цього року. Це може бути пов'язано із занепокоєнням інвесторів, що шалений попит на ляльки лабубу, який досяг свого піка наприкінці серпня, вже почав знижуватись.

Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу email розсилку.