E-Zoo, що входить у Fozzy Group, збільшила виторг на 67% за пів року

19.08.2025
576

Фото: e-zoo.com.ua

Мережа зоомагазинів E-Zoo, що входить у Fozzy Group, за останні півтора року зросла удвічі – до 47 магазинів. До кінця року їх має стати понад 70. Про це розповів співзасновник мережі E-Zoo Олег Білюк у коментарі Forbes, пише Українська Рада Торгових Центрів


Він заснував компанію разом із братом Ігорем у 2010 році. Протягом 11 років вони развивали виключно e-commerce. Мережу магазинів запустили після того, як у 2021-му співвласник "Сільпо" і "Фори" Володимир Костельман отримав 66% у ТОВ "Є-Зоо: ми любимо тварин".

Відтоді справи компанії покращилися: у 2022-му виторг зріс із 445 000 грн до 77 млн грн, у 2023-му – до 221 млн грн, а в 2024-му – збільшився ще на 67%, свідчать дані YouControl.

За перше півріччя 2025-го компанія додала 67% виторгу, відносно першої половину 2024-го – до 265 млн грн.

"Хочемо за кілька років стати №1 в омніканальних продажах", – каже Білюк.

E-Zoo фокусується на швидкості доставки. Як розповідає Білюк, цьому допомагає інтеграція з іншими бізнесами Fozzy Group, зокрема із сервісом доставки Loko і 304-ма супермаркетами "Сільпо", які використовують як точки самовивозу.

За словами Балюка, офлайн-мережу почали розвивати під час тренду на гуманізацію тварин, який стартував у пандемію коронавірусу. За чотири роки відкрили 47 власних торгових точок E-Zoo, у планах до кінця 2025-го – ще до 25. Для порівняння, у найбільшого продавця зоотоварів MasterZoo – 200 магазинів.

Магазини E-Zoo розподіляють на три формати: малі, середні та великі – окремі приміщення на вулиці, магазини в прикасових зонах супермаркетів та у ТРЦ.

"Плануємо відкриватися переважно у торгових центрах, таких магазинів вже 20", – зазначає Білюк.

Середня площа магазину E-Zoo – 70 кв. м. У кожному з них – близько 2500 товарів для собак, котів, гризунів, птахів, риб, рептилій та коней. Всього мережа налічує понад 10 000 SKU, а середній чек точки коливається від 261 грн до 640 грн і зріс на 12% за рік.

Чи зможе E-Zoo скласти конкуренцію MasterZoo та мережі Lapki від "Епіцентру"?

Серед конкурентів E-Zoo в сегменті спеціалізованих магазинів – MasterZoo, Pethouse і Petslike. У 2023-му зооритейлер поступався Petslike у виторгу на понад 30%, проте за підсумками 2024-го різниця лише у 8%.

За ринок борються також і великі FMCG-ритейлери – "Епіцентр", "Сільпо", Novus, "Аврора". В онлайн-продажах домінує Rozetka, зазначають у письмовій відповіді у пресофісі Suziria Group, до якої входить мережа MasterZoo.

Український ринок зоотоварів у 2024 році зріс на 20%, до 45,4 млрд грн, у тоннажі – на 7%, йдеться в дослідженні Suziria Group. Проте, за оптимістичного сценарію, цьогоріч очікують збільшення ще на 21%.

"В українців зростає культура відповідального догляду: дедалі більше людей годують тварин готовими кормами, ніж продуктами зі столу", – розповідають у компанії.

Лідером сегмента залишається MasterZoo. Виторг компанії – 1,9 млрд грн у 2024-му, 1 млрд грн – за перше півріччя 2025-го. Попри уповільнення темпів зростання та посилення конкуренції, ринок зоотоварів зберігає інвестиційну привабливість, додають у MasterZoo.

 

 

Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу email розсилку.