Свята без батарейок: виробники іграшок у США урізають комплектацію через мита

24.07.2025
346

Фото: Getty Images

Виробники, які постачають іграшки для таких гігантів, як Walmart, Target і Amazon, урізають комплектацію в дитячих кухнях, прибирають батарейки з електронних наборів, спрощують макіяж ляльок і зменшують паковання через 30% мита на імпорт з Китаю, що суттєво вдарило по прибутку. Про це повідомляє ЕП з посиланням на агентство Reuters


Особливо це болісно для компаній на кшталт Hasbro та Mattel, адже 80% іграшок, які продаються у США, виготовлені в Китаї, за даними Асоціації виробників іграшок.

Компанія Popular Playthings, яка продає набори з тваринами, вантажівками та магнітною їжею на Amazon, змушена відкласти запуск нового магнітного набору для торта. Вони зменшили потужність магнітів, спростили упаковку, прибрали одну з двох тарілок у комплекті - і при цьому підвищили ціну з $29,99 до $34,99.

"Спочатку в наборі було дві тарілки, щоб двоє дітей могли їсти торт одночасно", - сказав CEO Джейсон Чен. "Тепер один буде подавати, а інший - їсти". "Все ще можна грати удвох, але дешевше", - додав він, - "Хоча оригінальний набір був кращим".

Іграшки - одна з головних категорій у сезон святкових покупок у США. За прогнозами Adobe Analytics, минулого сезону американці витратили онлайн $8,1 мільярда на іграшки - на 5,8% більше, ніж роком раніше.

Компанія Basic Fun!, яка більшість продукції виробляє в Китаї і заробляє 40% річного обсягу продажів у Північній Америці через Amazon, не може дозволити собі зняти товари з цієї платформи. CEO Джей Форман розповів, що компанія пропонує ритейлерам продавати електронні іграшки без батарейок і планує до 2026 року зменшити або взагалі відмовитися від упаковки.

"Покупець або заплатить більше, або отримає менше", - каже Форман.

Деякі компанії, такі як виробник ляльок Bratz і L.O.L. Surprise - MGA Entertainment, переміщують ланцюги поставок за межі Китаю, хоч це і дорого. Інші ж - скорочують асортимент товарів на полицях.

Нагадаємо: Трамп визначився із базовими ставками імпортних мит для 150 країн – від 15% до 50%

Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу email розсилку.