Gap переманила президента Mattel на тлі популярності Барбі

28.07.2023
879

forbes.ua

Великий ритейлер Gap переманив на посаду СЕО президента та виконавчого директора виробника іграшок Mattel Річарда Діксона. Про це пише Лігі.Бізнес з посиланням на The Wall Street Journal.


Ритейлер сподівається, що керівник, який допоміг відродити популярність Барбі, зможе допомогти й розвинути бренд Gap.

За даними видання, Діксон повідомив співробітникам Mattel про своє звільнення рано-вранці в середу, 26 липня.

Більшу частину своєї кар'єри Річард Діксон провів саме в Mattel. У компанії він найбільш відомий тим, що вдихнув нове життя у франшизу Барбі.

Також у топменеджера є досвід роботи з одягом. Діксон почав свою кар'єру в Bloomingdale, а потім провів кілька років у Nine West, перш ніж повернутися в Mattel.

Повідомляють, що Діксон піде зі своєї посади в Mattel 3 серпня та розпочне роботу в Gap 22 серпня.

Gap останніми роками змінювала лідерів і стратегію. Компанія поступилася позиціями глобальним мережам, як-от Zara, та онлайн-ритейлерам на кшталт Shein. У минулому Gap призначала генеральних директорів. Тепер компанія вирішила, що їй потрібен керівник, здатний розкрити силу брендів і знову зробити їх актуальними.

Річний обсяг продажів Gap становить понад $15 млрд, що приблизно втричі більше, ніж у Mattel. Але ринкова капіталізація Gap скоротилася приблизно до $3,4 млрд, що досягає приблизно половину ринкової вартості Mattel. За останній фінансовий рік продажі Gap впали на 6%, а компанія втратила $202 млн.

Діксон увійшов до ради ритейлера у листопаді 2022 року. До цього, у квітні, дві компанії оголосили про партнерство, у межах якого Gap продає товари, присвячені продукції Mattel, зокрема Барбі. У травні Gap почала продавати футболки, толстовки, джинси та інший одяг, натхненний Барбі й Кеном.

Читайте також: Продажі ляльок Barbie в Епіцентрі зросли в 1,5 рази

Mattel, Inc. — американська мультинаціональна компанія, що спеціалізується на виробництві іграшок, таких як Барбі, Монстр Хай, Ever After High, Hot Wheels тощо. Заснована в 1945 році в місті Ель-Сегундо, Каліфорнія, штат Каліфорнія. Станом на 2014 рік компанія посідала 403-те місце у рейтингу Fortune 500.
Gap Inc. — американська компанія, найбільший ритейлер одягу в США та власник третьої за розміром у світі (після іспанської Inditex та шведської H&M) мережі магазинів із продажу одягу. Штаб-квартира компанії розташована у Сан-Бруно, Каліфорнія (США).

Прем'єра фільму "Барбі" посилила інтерес до акцій компанії Mattel, яка займається виробництвом однойменних ляльок, зазначає The Wall Street Journal. На початку торгів на премаркеті на Нью-Йоркській фондовій біржі котирування в моменті додавали на 2,53% – до $21,72. Загалом же за останній місяць акції Mattel подорожчали на 17%, тоді як S&P 500 зріс на 4,3%.

Фільм "Барбі", у створенні якого брали участь Mattel Films та Warner Bros. Discovery, вийшов на кіноекрани у п'ятницю, 21 липня. "Барбі" встановив рекорд прокату в українських кінотеатрах, зібравши понад 33 млн грн. З 19 до 23 липня стрічку в кінотеатрах переглянули 226 757 глядачів. "Барбі" також побив світовий рекорд: фільм за перший вікенд заробив понад $300 млн. З них $155 млн — у США й Канаді, а $182 млн – на міжнародному ринку.

Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.