Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.
Рітейлери збільшили ціни для споживачів через "макроекономічну невизначеність" – CNBC

Фото: corporate.target.com
Багато великих рітейлерів вже підвищили деякі ціни або планують підвищити їх найближчими тижнями, щоб компенсувати мита. Серед них найбільші продуктові та споживчі магазини Costco, Best Buy, Walmart і Target. Про це пише ЕП з посиланням на CNBC
"Торговельна політика президента Дональда Трампа, яка постійно змінюється, сколихнула ритейлерів, які намагаються спланувати свої ланцюги поставок", – зазначає сайт.
Деякі компанії зазначають, як тарифи на перевезення вантажів вплинуть на їхні прибутки. Інші рітейлери уникають слова "тариф" і натомість вживають словосполучення "макроекономічна невизначеність" або просто відмовляються "показувати пальцем на проблему", говориться у статті..
"Після того, як у квітні Трамп запровадив високі мита проти десятків країн, його адміністрація тимчасово знизила їх до нижчого, але все ще значного рівня. Імпорт з Китаю обкладається 30% митом, тоді як товари з багатьох інших країн обкладаються 10% митом. У середу федеральний торговий суд скасував багато з цих тарифів, але апеляційний суд відновив їх, що посилило невизначеність, з якою стикаються роздрібні торговці", – зазначено у публікації
Економісти з обох сторін погоджуються з тим, що тарифи є інфляційними, і їхня вартість, ймовірно, буде перекладена на споживачів, хоча урядові дані поки що не показали чіткого ефекту.
"Більшість керівників американських компаній (68%) заявили, що вони або вже підвищили ціни, або розглядають можливість зробити це цього року у зв'язку з тарифами, згідно з новим опитуванням, проведеним Chief Executive Group та AlixPartners", – зазначає CNBC.