McDonald's став найдорожчим ресторанним брендом у світі вперше майже за 10 років

26.03.2025
161

Фото:geralt/pixabay

McDonald's обігнав Starbucks і став найдорожчим ресторанним брендом у світію. Про це йдеться у звіті консалтингової компанії Brand Finance, пише AIN


 

  • Вартість бренду зросла на 7% до $40,5 млрд.
  • На другому місці опинилася мережа Starbucks, чия вартість впала на 36% до $38,8 млрд. 

Зниження вартості Starbucks, пояснюють у Brand Finance, спричинене падінням кількох ключових показників сили бренду у США і в Китаї, зокрема таких категорій як «репутація» та «рекомендація». Невідповідність очікуванням і невдоволення споживачів зростає, а продажі — падають.

Водночас у десятку лідерів за вартістю брендів також увійшли:

  • KFC — $15,4 мільярда (+8%);
  • Subway — $8,1 (+12%);
  • Taco Bell  — $6,9 млрд (-3%);
  • Tim Horton’s — $6,8 млрд (+15%);
  • Domino’s Pizza — $6,7 млрд;
  • Chick-fil-A — $5,7 млрд (+43%);
  • Wendy's  — $5,2 млрд;
  • Pizza Hut — $4,8 млрд.

Найдорожчі ресторанні бренди світуІнфографіка: Brand Finance

Помітно виріс канадський бренд Tim Horton’s. У звіті пояснюють, це повʼязано зі збільшеням онлайн продажів і міжнародній експансії. 

Згідно з результатами Restaurant Brand International (RBI) за 3 квартал 2024 року, бренд охопив 1374 сайти по всьому світу.

Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.