Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.
Через здорожчання кави молодь обирає розчинну: Folgers та Nescafé фіксують ріст продажів

Фото: shutterstock
Попит на розчинну каву зростає, і основним рушієм цього тренду є покоління Z. Про це свідчать дані міжнародної публічної маркетингової компанії Nielsen, що представлена у понад 100 країнах, інформує Liga.net з посиланням на Bloomberg
За даними Nielsen, продажі розчинної кави збільшилися на 24% у порівнянні з двома роками тому, а витрати серед молодих людей у віці від 18 до 24 років зросли вдвічі у 2024 році в порівнянні з 2022-м.
Однією з причин цього зростання є здорожчання кави. Наприклад, чашка кави з вареної кави Starbucks об'ємом 12 унцій у кафе в Манхеттені коштує $3,45, тоді як чашка розчинної кави Starbucks вдома може коштувати лише 36 центів.
Тренд підтримується молоддю, яка шукає бюджетні альтернативи традиційному еспресо або каві з кафе.
Крім того, виробники кави, як-от JM Smucker Co. (власник бренду Folgers) та Nestlé S.A. (власник брендів Nescafé та Starbucks at Home), зазначають, що лінійки розчинної кави набирають популярності через тренд приготування кави вдома. Бренди також пропонують преміальні варіанти розчинної кави, які змагаються за якістю з зерновою кавою.
Виробники, такі як Smucker, повідомляють про 21% зростання продажів серед покоління Z та мілленіалів у категорії розчинної кави Folgers. Nestlé також відзначає успіх своєї лінійки розчинної кави в США за останні три роки, випустивши нові преміумпродукти для молодшої аудиторії.
Розчинна кава стає важливим елементом у меню спеціалізованих кавових компаній, які також додають її до своїх асортиментів, розширюючи доступність та різноманіття продуктів.
У 2024 році в Україні вартість середньої філіжанки еспресо становила 31 грн – на 11% дорожче, ніж попереднього року. За час повномасштабного вторгнення Росії в Україну ціни на еспресо збільшилися у 1,7 раза.