Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.
П'ята частина магазинів в Україні представлені в категорії косметики та drogerie
Фото: пресслужба мережі EVA
П'ята частина торговельних точок в Україні належать до категорії парфумерії, косметики та drogerie, на другому місці - аптеки, випливає з дослідження Української ради торговельних центрів (УРТЦ) пише Інтерфакс-Україна
Згідно з оприлюдненими на її сайті даними, в Україні працюють понад 2,1 тис. роздрібних мереж. За основною товарною категорією найбільше мереж представлено в категорії fashion (25% від загальної кількості), продуктів харчування (10%), громадського харчування (8%), меблів (7%).
При цьому за кількістю торгових точок лідирують категорії парфумерії, косметики та drogerie (22%), на другому місці - аптеки (17%), на третьому - продуктові магазини (15%).
За типами мереж в Україні визначено локальні - представлені в одній області (27% від загальної кількості), регіональні - в одному макрорегіоні (15%) і національні - представлені більше ніж в одному макрорегіоні (58%).
Понад 100 торгових точок мають 5% роздрібних мереж, у діапазоні 31-100 магазинів - 10%, 11-30 об'єктів - 19%, до 10 торгових точок - 66% мереж. У середньому на роздрібну мережу припадають 35 торгових точок, тоді як медіана становить 6, випливає з дослідження.
У структурі магазинів за площею 38% мають площу 51-250 кв. м, 36% - до 50 кв. м., 11% - понад 1 тис. кв. м, 8% - 251-500 кв. м, 7% - 501-1 тис. кв. м. Медіанне значення площі торгової точки становить 90 кв. м.