Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.
Конячка з метасвіту нагадала клієнтам COMFY про старт Чорної п'ятниці
Фото: COMFY
Команда COMFY до старту Чорної п'ятниці запустила серію роликів з улюбленицею покупців – Конячкою. Персонажа, який два роки тому підкорив ринок української реклами, повернули на прохання фанатів.
У 15 різних епізодах промо Конячка та Сонечко нагадують про початок періоду знижок та спеціальних пропозицій. Конячка з метасвіту нагадала клієнтам COMFY про старт Чорної п'ятниці
Традиційна задача рекламної кампанії на Чорну п’ятницю — перехопити увагу глядача від інформаційного шуму, який в цей період створюють сотні ритейлерів та виробників. А хто це може зробити краще за всім добре відомого, милого та іронічного персонажа?
Тому маркетинг-команда COMFY разом з креаторами з агенції Banda прибрали з повідомлення все зайве, що заважало створити 5-ти і 6-ти секундні ролики й просто, зрозуміло і з гумором повідомили про знижки на техніку та гаджети.
“Всі знають, що СOMFY продає техніку та гаджети, як і те, що Чорна пʼятниця – це знижки. Тому ми зробили просту та веселу кампанію про Чорну п’ятницю у COMFY, головним персонажем якої стали не знижки, неймовірна Конячка з метавсесвіту. Вона вперше з’явилася у кампанії до Чорної п’ятниці-2022, а потім розказала всім українцям, що “КРАЩ – топ за свої гроші”. Конячка стала вдалим символом безтурботності та гарного настрою, які допомагають нам жити і працювати”, – розповідає СМО СOMFY Марія Назаренко
В цьогорічній кампанії Конячка обзвонює своїх друзів, незнайомців і навіть телефонує мамі, аби розказати про Чорну п’ятницю в COMFY та розіграш призів за покупки у мобільному додатку COMFY. Тепер Владики, Тараси, Наталки, Пантелеймони та багато інших можуть побачити рекламу, створену саме для них.