Ритейл-група LPP у першому півріччі 2024 року отримала в Україні 4,6 млрд грн виторгу – це в 1,5 рази більше, ніж у першому півріччі 2023 року. Попри це її прибуток за перші пів року 2024-го зменшився у 4,4 рази до 48 млн грн, порівнюючи з аналогічним періодом минулого року.
Шведський бренд H&M за перше півріччя 2024 року реалізував продукції майже на 594,2 млн грн і отримав 152,1 млн грн прибутку. За аналогічний період минулого року виторгу немає, оскільки магазини були зачинені, а збиток оператора становив 22 млн грн.
Польська група LPP була однією з перших серед українських та іноземних ритейлерів, хто почав відновлювати роботу магазинів в Україні після повномасштабного вторгнення. Вона почала відкривати їх у березні 2022 року. За весь 2023 рік магазини LPP принесли майже 7,5 млрд грн виторгу, що вдвічі більше порівняно з 2022-м, і 465,3 млн грн прибутку проти 821 млн збитку у 2022-му.
Нині в Україні працює близько 200 магазинів її брендів Reserved, Cropp, House, Sinsay, Mohito.
Ритейлер H&M поновив діяльність в Україні у листопаді 2023-го. За результатами роботи у минулому році мережа збільшила виторг майже на 60% до 241,8 млн, порівнюючи з 2022-м. Але прибуток компанії за 2023 рік впав на 61% до 22 млн грн.
Сьогодні у мережі H&M – 10 магазинів у Харкові, Києві, Одесі, Львові
За 2023 рік Inditex в Україні отримав 14,3 млн грн виторгу – у 62 рази менше, порівнюючи з 2022-м. Збиток компанії за минулий рік скоротився на 60% до 404,9 млн грн, порівнюючи з 2022-м.
3 квітня цього року Inditex відкрив в Україні 19 магазинів семи брендів і відновив онлайн-операції. Загалом в Україні ритейлер відкрив 48 магазинів, йдеться у звіті за перший квартал 2024 фінансового року.