Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.
Підсумки роботи COMFY за перше півріччя 2024 року: понад 870 млн грн податків, оновлення 60% мережі та 17 млн грн на ЗСУ
Фото: COMFY
В COMFY підсумували роботу за перші шість місяців 2024 року. Серед ключових результатів:
-
874 млн гривень сплачених податків та зборів;
-
17 млн гривень на підтримку ЗСУ та благодійність;
-
оновлено 65 магазинів.
У першому півріччі 2024 року компанія збільшила виторг на 35% у порівнянні з аналогічним періодом минулого року. Сума сплачених за період податків та зборів сягнула 874 млн грн, з них:
-
539 млн грн - ПДВ;
-
335 млн грн - інші податки та збори.
Розвиток та оновлення мережі — один з ключових чинників, які вплинули на динаміку показників компанії
Від початку 2024 року ритейлер:
-
відкрив 2 нові магазини в Олександрії Кіровоградської області та Бердичеві Житомирської області,
-
оновив флагманський (1000+ кв м) магазин у столичному ТРЦ “Ocean Plaza”,
-
відновив 2 магазини, які постраждали внаслідок ударів російських ракет (у дніпровському ТРЦ “Apollo” та ТРЦ “Сонячна Галерея” у Кривому Розі).
Крім цього, компанія активно оновлює вже існуючі магазини. Основна задача оновлення та реформату — підлаштувати магазин під зміни попиту й асортименту та переналаштувати процеси в магазинах. У 2024 році до завдань реформату додалося оновлення зони видачі інтернет-замовлення, чого вимагає суттєве зростання онлайн-продажів компанії (2023 року частка онлайн-продажів перевищила 30%). За новими стандартами ритейлер вже оновив понад 60% мережі (65 магазинів).
Завдяки оновленням та розширенню асортименту продажі компанії зросли на 35%
Загально ринок зріс на 15,4%. Найбільше зростання спостерігається у категоріях “Великий побут”, “Дрібний побут” та “Аксесуари”.
Останні декілька тижнів півріччя справжній бум продажів припав на зарядні станції. Приріст склав понад 2000% до аналогічного періоду минулого року. При цьому ритейлер спостерігав певне скорочення попиту на телевізори та вбудовану техніку, які бумили в першому кварталі.
Тривала нетипова для України спека вплинула і на продажі охолоджувальних пристроїв. Перш за все, кондиціонери зросли на 59%, навіть попри тривалі відключення світла.
Ритейлер продовжує підтримку ЗСУ та благодійність
Від початку 2024 року COMFY перерахував на потреби Збройних Сил понад 17 млн гривень. Зокрема:
-
4,5 млн гривень на великі збори великих благодійних фондів,
-
3 млн гривень на відбудову столичної дитячої лікарні Охматдит,
-
на 9,5 млн гривень передано техніки для Збройних Сил,
-
320 тис гривень з продажу благодійного мерча COMFY ми перерахували Фонду “Повернись живим”,
-
80 тис гривень власних бонусів перерахували наші покупці Фонду “Повернись живим”.
Ще один важливий пріоритет стратегії COMFY — покращення клієнтського досвіду
Ритейлер веде систему роботу із впровадження кращих практик взаємодії з покупцями. Протягом 2023-2024 року реалізовано чимало проєктів, спрямовані на покращення якості обслуговування клієнтів.