Підсумки роботи COMFY за перше півріччя 2024 року: понад 870 млн грн податків, оновлення 60% мережі та 17 млн грн на ЗСУ

08.08.2024
795

Фото: COMFY

В COMFY підсумували роботу за перші шість місяців 2024 року. Серед ключових результатів:

  • 874 млн гривень сплачених податків та зборів;

  • 17 млн гривень на підтримку ЗСУ та благодійність;

  • оновлено 65 магазинів.


У першому півріччі 2024 року компанія збільшила виторг на 35% у порівнянні з аналогічним періодом минулого року. Сума сплачених за період податків та зборів сягнула 874 млн грн, з них:

  • 539 млн грн - ПДВ; 

  • 335 млн грн - інші податки та збори.

Розвиток та оновлення мережі — один з ключових чинників, які вплинули на динаміку показників компанії 

Від початку 2024 року ритейлер:

  • відкрив 2 нові магазини в Олександрії Кіровоградської області та Бердичеві Житомирської області,

  • оновив флагманський (1000+ кв м) магазин у столичному ТРЦ “Ocean Plaza”, 

  • відновив 2 магазини, які постраждали внаслідок ударів російських ракет (у дніпровському ТРЦ “Apollo” та ТРЦ “Сонячна Галерея” у Кривому Розі).

Крім цього, компанія активно оновлює вже існуючі магазини. Основна задача оновлення та реформату — підлаштувати магазин під зміни попиту й асортименту та переналаштувати процеси в магазинах. У 2024 році до завдань реформату додалося оновлення зони видачі інтернет-замовлення, чого вимагає суттєве зростання онлайн-продажів компанії (2023 року частка онлайн-продажів перевищила 30%). За новими стандартами ритейлер вже оновив понад 60% мережі (65 магазинів).

Завдяки оновленням та розширенню асортименту продажі компанії зросли на 35%

Загально ринок зріс на 15,4%. Найбільше зростання спостерігається у категоріях “Великий побут”, “Дрібний побут” та “Аксесуари”. 

Останні декілька тижнів півріччя справжній бум продажів припав на зарядні станції. Приріст склав понад 2000% до аналогічного періоду минулого року. При цьому ритейлер спостерігав певне скорочення попиту на телевізори та вбудовану техніку, які бумили в першому кварталі.

Тривала нетипова для України спека вплинула і на продажі охолоджувальних пристроїв. Перш за все, кондиціонери зросли на 59%, навіть попри тривалі відключення світла.

Ритейлер продовжує підтримку ЗСУ та благодійність

Від початку 2024 року COMFY перерахував на потреби Збройних Сил понад 17 млн гривень. Зокрема:

  • 4,5 млн гривень на великі збори великих благодійних фондів,

  • 3 млн гривень на відбудову столичної дитячої лікарні Охматдит,

  • на 9,5 млн гривень передано техніки для Збройних Сил,

  • 320 тис гривень з продажу благодійного мерча COMFY ми перерахували Фонду “Повернись живим”,

  • 80 тис гривень власних бонусів перерахували наші покупці Фонду “Повернись живим”.

Ще один важливий пріоритет стратегії COMFY — покращення клієнтського досвіду

Ритейлер веде систему роботу із впровадження кращих практик взаємодії з покупцями. Протягом 2023-2024 року реалізовано чимало проєктів, спрямовані на покращення якості обслуговування клієнтів.

 

Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.