Миронівський хлібопродукт Юрія Косюка купує м'ясний бізнес у власника брендів Kabanosy і "М'ясний хутір"

02.05.2024
1024

Фото: Компанія МХП

Агрохолдинг "Миронівський хлібопродукт" Юрія Косюка, найбільший виробник курятини в Україні, купує новий актив. Про це повідомляє Liga.net з посиланням на річний звіт компанії, який опублікований на Лондонській фондовій біржі


15 квітня 2024 року група уклала договір купівлі-продажу щодо придбання 100% корпоративних прав у неназваному бізнесі, що займається переробленням м’яса в Україні, оцінною вартістю 14,0 млн євро (еквівалент $15,1 млн).

Група уже купила 24,9% корпоративних прав за 3,5 млн євро.

Для придбання решти потрібен дозвіл Антимонопольного комітету України. МХП сподівається, що зможе завершити купівлю нового активу до кінця 2024 року.

За даними аналітичної системи Contr Agent, з 18 квітня МХП став співвласником ТОВ "Український м'ясний хутір" у Луцьку. Агрохолдингу належить 24,9% корпоративних прав, решта 75,1% – у луцького бізнесмена Олега Дмитрука.

ТОВ "Український м'ясний хутір" зареєстрований за тією ж адресою, що й ТОВ "Дмитрук-Фудз", яке випускає м'ясо-ковбасні вироби під ТМ "М'ясний хутір", снеки під ТМ Kabanosy і ТМ "Чікенззз" (курячі кабаноси), сосиски й сардельки під торговою маркою Parowki.

Читайте також: Агрохолдинг МХП Юрія Косюка купує виробника свіжих овочів і салатів "Славянка"

Миронівський хлібопродукт (МХП) – найбільший виробник курятини в Україні й експортер цієї продукції в ЄС. За даними компанії, вона займає понад 55% українського ринку виробництва курятини та 35% її споживання. МХП представлений торговими марками "Наша Ряба", "Легко", "Бащинський". Юрій Косюк через компанію WTI Trading Limited володіє 59,7% акцій МХП. Основні потужності групи розташовані в Україні, також вона має фабрики у Словенії, Сербії, Хорватії й Боснії та Герцеговині (через Perutnina Ptuj). Земельний банк становить 360 000 га.

Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.