Американський фастфуд Subway внесли до переліку міжнародних спонсорів війни

11.01.2024
518

Фото: Subway

Національне агентство з питань запобігання корупції внесло американську франшизу ресторанів швидкого харчування Subway до переліку міжнародних спонсорів війни, йдеться у повідомленні НАЗК. У Росії продовжують працювати понад 500 ресторанів компанії, сплачуючи податки до бюджету країни-агресора. Про це пише Forbes


За даними НАЗК, Subway активно рекламує свою діяльність через підсанкційні російські соціальні мережі «ВК» та «Одноклассники», та доставляє їжу через сервіси «Яндекс», які співпрацюють з державними та правоохоронними органами РФ.

Російська мережа Subway зараз є третьою за кількістю точок у Європі після Великої Британії та Німеччини. 

Після початку повномасштабного вторгнення, компанія не повідомила про жодне скорочення своєї діяльності в РФ і не засудила вторгнення в Україну. Компанія сплачує податків до держбюджету РФ і надає робочі місця.

У РФ франшизою мережі Subway володіє компанія Subway Russia Service Company з головним офісом у Санкт-Петербурзі. 

Subway повідомила, що усіма ресторанами в РФ незалежно володіють та управляють місцеві та головні франчайзі, тому ресторани залишаються відкритими в Росії. «Ця заява в частині неспроможності впливу на власних франчайзі не відповідає дійсності та фактично вводить в оману», – стверджує НАЗК.

Subway працює в Росії понад 20 років, створила близько 6 000 робочих місць, налічує 550 ресторанів у 122 містах.

Subway є однією з найбільших мереж у світі за кількістю закладів громадського харчування. Вона відома своїми сендвічами, салатами та ролами. 

Особливістю бізнесу Subway є те, що вони працюють за системою франчайзі, тобто існує велика мережа юридично відокремлених осіб, що працюють під брендом Subway, генерують доходи та сплачують податки. 

З понад 1500 іноземних компаній, які володіють або володіли активами в Росії, лише 304 остаточно завершили свій вихід, повідомляє KSE Institute. Потенційна вартість може сягати $25 млрд. Станом на 17 грудня 1232 компанії згорнули операції у Росії та заявили про намір покинути країну. Водночас 1573 фірми поки що не збираються покидати російський ринок, працюючи без будь-яких змін. Ще 547 призупинили нові інвестиції та продовжують вичікувати.

Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.