Rozetka запустила франшизу на відкриття точки видачі замовлень, зроблених на маркетплейсі, у жовтні 2020-го. У перший тиждень, за словами співвласника компанії Владислава Чечоткіна, більше 300 підприємців подали заявки на відкриття точок. «Це майже 190 млн грн, які люди готові інвестувати», – писав Чечоткін на своїй Facebook-сторінці. За словами директора з розвитку Олександра Коваленка, у точки видачі необхідно вкласти від 650 000 грн.
У 2021-му відкриття франчайзингових точок видачі прискорило експансію Rozetka на 30-35%, пояснював засновник консалтингової компанії «Франч» Роман Кирилович. «Чим більше їхніх відділень біля споживача, тим це цінніше для нього, – пояснював співзасновник e-commerce-платформи Hubber Олексій Лужковий. – Це дозволить краще задовольняти його потреби».
Загалом у онлайн-ритейлера 416 точок видачі товарів у 122 населених пунктах України.
Читайте також: В точках Rozetka видаватимуть замовлення з Shafa, вже підключили Prom. Що далі?