Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.
В точках Rozetka видаватимуть замовлення з Shafa, вже підключили Prom. Що далі?
Фото: rozetka.com.ua
У середу, 18 жовтня, деякі продавці на маркетплейсі Shafa.ua отримали розсилку з пропозицією підключити новий спосіб доставки товарів – на точки видачі Rozetka. Раніше користувачі цього маркетплейсу могли скористатися лише послугами поштових перевізників, таких як «Укрпошта», «Нова пошта» та Meest Express. Як повідомили AIN.UA в Rozetka, сервіс також доступний для продавців Prom.ua з березня 2023. Що відомо
Наразі у мережі Rozetka 413 точок видачі у 120 населених пунктах України. Ці відділення обслуговують безпосередньо Rozetka.ua та деяких партнерів, які продають свої товари на маркетплейсі, а з березня 2023 року – і Prom.ua (замовлення доставилляють безкоштовно на точки видачі за умови оплати з «промоплата”).
Незабаром сервіс запуститься для продавців на Shafa.ua. Всі перелічені маркетплейси входять в групу Rozetka-EVO.
«Rozetka робить інтеграції з проєктами EVO і вже запустили такий сервіс з Prom.ua. Наразі лише Shafa в роботі. Зараз тестуємо та плануємо, що сервіс буде доступний усім клієнтам Shafa.ua з середини листопада», – повідомили редактору AIN.UA в Rozetka.
В компанії також перерахували переваги, які продавці можуть отримати від сервісу: це спецтариф на доставку, комфортні відділення з примірочними, розгалужена мережа і впізнаваність бренду. З точки зору переваг для бізнесу самої Rozetka, компанія відповіла нредактору AIN.UA наступним чином:
«Клієнти Rozetka купують також і на сайтах EVO, тож передусім для зручності отримання замовлень ми і відкриваємо такі можливості. Для Rozetka це також і розширення кола потенційних клієнтів, які окрім як забрати замовлення можуть ще й купити у точках видачі товари з вітрини».
В компанії також зауважили, що поки що не планують розширяти послуги на інші сторонні маркетплейси та магазини.
Як працюватиме доставка в точки видачі Rozetka
Продавцям, які хочуть підключити собі можливість доставки на точки видачі Rozetka, надали розʼяснення, як це працюватиме.
- Перед відправкою потрібно упакувати товар.
- Перед тим, як принести товар для відправки, необхідно самостійно роздрукувати та наклеїти ТТН на посилку. ТТН для друку буде розташований в деталях замовлення, в блоці про доставку в розділі «Мої продажі».
- Відправити замовлення можна буде з відділень Rozetka у вашому місті.
Чому це цікаво?
Компанія завжди починає розгортання нових сервісів з партнерів. Так було і з Rozetka Pay, який спершу обслуговував Rozetka.ua, потім його підключили до інших маркетплейсів EVO, а віднедавна фінансове рішення продали компанії «Vodafone Україна» – за день через Rozetka Pay проходить близько 5 млн платежів мобільного оператора. Раніше AIN.UA повідомили, що підключають понад 1000 підприємців на місяць.
В Rozetka наразі не планують пропонувати сервіс доставки в точки видачі стороннім маркетплейсам.
Потенційно це могло б бути додатковим потоком монетизації власної розгалуженої інфраструктури для компанії, яка оговтується після наслідків повномасштабної війни. Нагадаємо, у березні 2022 року місячний виторг Rozetka зменшився з 4 млрд грн до 23 млн грн. У серпні того ж року обіг почав повертатися до довоєнних обсягів.