Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.
McDonald's почне відкривати мініресторани під новим брендом
Скриншот з реклами McDonald's 1980-х років за участю CosMc
Американська корпорація McDonald's планує створити мережу невеликих ресторанів під назвою CosMc's. Заклади розпочнуть відкривати наступного року, повідомляє ЛІГА.Бізнес з посиланням на CNBC.
"CosMc's – це концепція невеликого формату, в якій закладено всю ДНК McDonald's, але зі своєю унікальною індивідуальністю", – сказав генеральний директор McDonald's Кріс Кемпчинскі.
На початку 2024 року компанія протестує CosMc на кількох об'єктах в "обмеженій географії".
CosMc – персонаж з реклами McDonald's 80-х, пише New York Post. У ній показано, як об'єкт, схожий на НЛО, приземляється у Макдональдленді, потім у нього виростають голова та шість рук, і він каже: "Привіт, земляни, це CosMc. Я прилетів із космосу з торговою місією".
Бренд відроджує CosMc після того, як повернення ще одного талісмана McDonald's, Гримаса (Grimace), спричинило фурор у США. У червні мережа бургерних представила обід Grimace Birthday Meal, до якого входив молочний коктейль яскраво-фіолетового кольору.
Гримас та його комбо-страви стали вірусними у соціальних мережах, збільшивши відвідуваність та продажі в ресторанах США.
Після публікації звіту за другий квартал 2023 року McDonald's назвав кампанію Grimace Birthday Meal "однією з найбільш соціально привабливих за весь час".
Зрештою McDonald's, який має 13 513 ресторанів у США та понад 38 000 за кордоном, зафіксував виторг у розмірі $6,5 млрд, перевершивши прогнози Волл-стріт.
Читайте також: McDonald’s почав відкривати в Україні придорожні ресторани на трасах