Мережа «М’ясомаркет» за три роки відкрила близько 240 торгових точок

18.07.2023
983

«М’ясомаркет» — мережа магазинів яку розвиває МХП. Перший магазин компанія відкрила у липні 2020 року в Ковелі. Зараз мережі вже три роки й вона налічує близько 240 торгових точок. Про це повідомляє прес-служба МХП


Станом на липень 2023 року «М’ясомаркети» є у 20-ти областях України. Магазини відкриваються як у великих містах, так і в маленьких смт та селах. 

«Розвиток «М’ясомаркетів» – важливий напрям трансформації нашої компанії в кулінарну. Через магазини цієї мережі ми робимо для людей доступними продукти харчування брендів МХП: і охолоджене мʼясо, і мариноване, і вже формовані продукти, і кулінарію. І, що, можливо, навіть найголовніше – через спілкування з нашими мʼясними сомельє ми даруємо українцям позитивні емоції в теперішні нелегкі часи. Це один бік роботи магазинів – для споживачів. Другий – це франчайзинговий напрям. Допомагаючи нашим партнерам відкривати нові «М’ясомаркети», ми збільшуємо частку стійкого, зрозумілого та затребуваного бізнесу. А ще – збільшуємо кількість робочих місць у різних куточках нашої країни. Це важлива причина масштабувати мережу «М’ясомаркет», — говорить Дмитро Морозов, директор з розвитку бізнесу клієнтів МХП. 

Історія мережі починалася з франшизи – саме партнери МХП відкривали перші магазини. Потім зʼявилися торгові точки і власного ритейлу. Та незалежно від того, відкритий магазин безпосередньо компанією чи партнером, у ньому завжди дбають про якість продукції, асортимент та високий рівень сервісу. 

В асортименті «М’ясомаркетів» є не лише різні види мʼяса – для покупців доступні також продукти ready-to-cook (підготовлені до приготування), pre-cooked (напівготові) та ready-to-eat (готові до споживання). Це зокрема кулінарія та піца. Також на полицях є бакалія, молочні продукти, приправи, соуси та хлібні вироби. 

Мережа «М’ясомаркет» продовжує розвиток і магазини відкриваються у нових населених пунктах.

МХП – міжнародна компанія у сфері агро та харчових технологій. Нині перебуває на етапі трансформації в кулінарну компанію. Одним із напрямів цієї трансформації є розвиток у сегментах HoReCa та ритейлу. Станом на червень 2023 року МХП розвиває понад 1500 торгових точок різного спрямування. Це мережа магазинів кулінарних ідей «Мʼясомаркет», яка станом на червень 2023 року налічує майже 240 магазинів по Україні, а також мережа закладів Döner Маркет, магазини «Їжа Свіжа», «Наша Ряба», «Українське курча».

 

Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.