Kasta відмовилася від розвитку власної служби доставки

06.04.2023
1717

Фото: RetailersUA

Маркетплейс Kasta відмовився поновлювати власну службу доставки. Про це повідомив засновник компанії Андрій Логвін під час онлайн-презентації результатів дослідження «Делойт» в Україні щодо того, як змінилися споживацькі настрої українців з початком повномасштабного вторгнення. 


 

 Власну мережу відділень онлайн-ритейлер Kasta почав розвивати ще у 2015 році. У 2018 році компанія заявила про створення повноцінного поштового оператора KastaPost, у відділеннях якого можна отримати посилки від інших інтернет-магазинів, а не лише товари, замовлені у Kasta.

У 2020 році Kasta почала розвивати ко-брендинговий проєкт з "Укрпошта". Станом на грудень 2021 року мережа відділень KastaPost налічувала 414 відділень у 182 містах, з яких 337 — це відділення KastaPost у приміщеннях державної компанії "Укрпошта".

Як розповів Андрій Логвін, через подорожчання логістики у 2022 році в мережі KastaPost залишилися працювати тільки партнерські відділення в "Укрпошта".

Згідно з даними дослідження Kantar, для 43% українських споживачів безкоштовна доставка є важливим параметром для здійснення онлайн-покупок.

 Андрій Логвін пояснив, що плата за доставку – це  обмеження для інтернет-покупок, тому в Kasta готують нові проєкти з кур’єрськими службами. 

В 2022 році також припинив роботу сервіс доставки Just In, який належав Fozzy Group.

Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.