Середній чек сервісу швидкої доставки Loko від Fozzy Group становить 450 грн

05.04.2023
1102
Середній чек сервісу швидкої доставки Loko від Fozzy Group становить 450 грн

Зображення: Loko

Одна з найбільших продуктових мереж в Україні «Сільпо», що входить до групи Fozzy Group, планувала запустити сервіс швидкої доставки Loko 28 лютого 2022-го. Повномасштабне вторгнення перенесло плани на чотири місяці – 13 червня сервіс запрацював у декількох районах столиці. З літа сервіс розширився на 70% жителів Києва, про це пише Forbes


 

«Сільпо» вирішило зробити не просто ще одну доставку продуктів зі своїх магазинів, а підключити декілька сотень закладів-партнерів. Фішка сервісу – кур’єр привезе їх в одному замовленні.

Loko розробив відділ електронної комерції «Сільпо» з 20 людей, яких переважно набирали з TemaBit, IT-компанії Fozzy Group, розповідає Дмитро Головчук, керівник департаменту «Гостя» відділу електронної комерції. Суму інвестицій у Loko компанія не розкриває.  

Loko має 10 дарксторів, які покривають 70% населення Києва, підраховує маркетинг-директорка відділу Марина Бриль.

Асортимент Loko – 2500 позицій, готові страви із «Сільпо» і 250 ресторанів-партнерів, серед яких «М’ясторія», «Багато лосося», «Бармен Диктату» та інші. Близько 500 кур’єрів Loko комбінують в одній доставці замовлення і з супермаркету, і з ресторану. При цьому Loko вдається доставляти швидко – середній час становить 22 хв, наводить дані пресслужба. Вартість доставки – 49 грн, замовлення від 200 грн – безкоштовно.

Конкурентна перевага Loko – клієнтська база на 1,5 млн користувачів додатку «Сільпо».

Середній чек Loko – 450 грн, підрахувала пресслужба компанії. «Він виріс, але через інфляцію», – каже Бриль. За кількістю замовлень на довоєнні показники експрес-доставки вдасться вийти через два місяці, прогнозує вона. 

Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.