Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.
У роботі "Приватбанку" та "Ощадбанку" сталися збої
Фото: ТехноФан
За інформацією "Мінфін", банкомати "Ощадбанку" не працюють по всій Україні. Також не працюють термінали самообслуговування, спостерігаються проблеми з оплатою у POS-терміналах та робота програми "Ощад 24/7" та електронних сервісів банку. В "Ощадбанку" пообіцяли вже незабаром відновити роботу сервісу. «Перепрошуємо за тимчасові незручності, вже працюємо над відновленням сервісу», — йдеться у повідомленні банку.
Додаток "Приват24" від "ПриватБанку" працює зі збоями: деяким користувачам зовсім не вдається зайти у "Приват24", в інших не відображаються баланс і останні транзакції. Протягом останніх годин "ПриватБанк" перебуває під масованою DdоS-атакою, зазначають у Центрі стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки. У "ПриватБанку" запевняють: жодної загрози для коштів вкладників немає. Кібератака стосується виключно додатку "Приват24". Решта фінансових операцій виконуються у нормальному режимі.
У журналістки Retailers вийшло зайти у додаток "Приват24", проте баланс по картці не відображався. Після виходу та входу у додаток, пропонувалося заново зайти або зареєструватися у ньому, але все одно не вдалося зайти навіть після введення своїх даних: «Сервіс авторізації тимчасово недоступний», — йшлося у повідомленні у додатку.
Це вже другий збій на день у "ПриватБанку", повідомляє Speka — перший зафіксували близько другої години дня 15 лютого.
Сьогодні клієнти "ПриватБанку" масово почали отримувати фейкові SMS-повідомлення, що банкомати не працюватимуть з технічних причин. За словами прес-секретаря "ПриватБанку", кіберполіція вже розпочала пошук тих, хто стояв за розсилкою фейків.