Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.
Клієнти "ПриватБанку" отримали фейкові SMS про те, що банкомати протягом дня з технічних причин не працюватимуть
Фото: gsminfo
Клієнти "ПриватБанку" у вівторок почали отримувати фейкові SMS з невідомих номерів про те, що його банкомати протягом дня з технічних причин не працюватимуть. У банку повідомили, що це фейкова інформація, повідомляє “Суспільне”.
«За технічними обставинами банкомати "ПриватБанку" 15.02 не працюють. Вибачаємося», — зазначалося у текстах таких повідомлень.
Як повідомляється, SMS були надіслані з номерів телефонів іноземних операторів зв’язку, зокрема, Австрії та Польщі.
У коментарі "Суспільному" офіційний представник банку Олег Серга, розповів, що "ПриватБанк" почав отримувати інформацію про такі повідомлення вранці 15 лютого. Він зазначив, що інформація у розсилці абсолютно не відповідає дійсності та може бути елементом інформаційної війни.
«Ця інформація є фейковою, вона направлена на те, щоб ввести наших клієнтів в оману. "ПриватБанк" працює зараз у звичайному режимі. Ми працюємо 24/7 для того, щоб обслуговувати клієнтів, і просимо клієнтів і радимо українцям отримувати інформацію лише з офіційних джерел», — додав він.
За словами Олега Серги, нині "ПриватБанк" намагається з’ясувати, хто може бути причетним до розсилки таких повідомлень.