Parfums.ua почав використовувати логістичні потужності MakeUp в Україні

14.02.2022
1744

Фото: rau.ua

Компанія Parfums.ua почала використовувати можливості MakeUp в Україні. Мова йде про логістику та доставку, повідомляє AIN.UA


Джерела, близькі до обох компаній повідомили AIN, що за рахунок цього Parfums.ua намагається зменшити свої витрати на логістику, оскільки можливості MakeUp у рази більші. «Працює ефект масштабу. Припустимо, що Parfums.ua доставляє у Харків X посилок, а MakeUp у той же час — 10X. Очевидно, що вартість доставки у другої компанії буде значно нижчою, а отже — більший заробіток», — коментує співбесідник AIN.UA. 

Таким чином обидві компанії фактично об’єднують свої зусилля для роботи на українському ринку. При цьому вони продовжують працювати під власними брендами, а мова про поглинання не йде. Згідно українських та закордонних реєстрів, Parfums.ua не змінював своїх власників.

Що кажуть у компаніях

У коментарі для AIN.UA керівник MakeUp Сергій Волобуєв зазначив, що компанії перебувають у дружніх стосунках, і хоча платформи мають частково різний фокус та пріоритезують різні категорії косметичного асортименту, загалом механіка логістичних процесів подібна. Він також підтвердив факт про початок певної кооперації між компаніями у сфері складських та логістичних операцій, зазначивши, що метою є максимально ефективне використання сучасної логістичної інфраструктури.

Основні тези озвучені Волобуєвим:

  • Інтеграція сервісу доставки між двома платформами почалась нещодавно і зараз перебуває у тестовому режимі.

  • У результаті даного проєкту, найбільшу користь мають отримати користувачі сервісів, які отримають можливість ще швидшої та більш еластичної безкоштовної адресної доставки.

  • Надання згаданих логістичних послуг платформі Parfums.ua відбувається лише в Україні, у той час як платформа Makeup доступна для користувачів більш ніж 20 країн Європи.

  • Про повне об’єднання платформ Makeup та Parfums.ua та формування єдиної компанії у результаті поглинання – наразі мова не йде, пріоритетом залишається взаємовигідне партнерство в логістичній сфері де є значний потенціал для створення додаткових синергій .

Також партнерство прокоментував інвестиційний директор Horizon Capital (інвестор MakeUp) Руслан Фуртас: «У MakeUp — феноменальний рівень NPS, у тому числі завдяки їх масштабу та ефективності на основі власної системи комплексної автоматизації виконання замовлень — Кate (Kaтя). Я не здивуюсь якщо у майбутньому схожі партнерства будуть з іншими гравцями у б’юті-тематиці та суміжних вертикалях».

 

Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.