Підсумки 2021 року Rakuten Viber: кількість чат-ботів зросла на 27%

27.01.2022
1101

Фото: 24 канал

Минулого року в Україні діалогів між брендами та клієнтами у месенджері Viber побільшало на 33%, кількість чат-ботів зросла на 27%, а найактивнішими рекламодавцями стали компанії зі сфери роздрібної торгівлі, телекомунікацій та фінансів. Про це повідомляють у пресслужбі Rakuten. 


Повідомляється, що кількість доставлених бізнес-повідомлень Viber у всьому світі зросла на 20%. Також зросла кількість верифікованих бізнес-акаунтів на 55% у світі та 88% в Україні.

Минулого року загальна кількість показів реклами у Viber у світі зросла на 70%, та на 17% в Україні. 

По всьому світу найвищі показники зростання здобули такі напрямки: здоров’я та фітнес (90%), енергетика (56%) та транспорт (51%).

 

Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.