Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.
Розмивання кордону між онлайн та офлайн, соціальна відповідальність, fine dining заклади: прогноз трендів ресторанного ринку від Дмитра Борисова
Фото:irpincity
Власник мережі ресторанів Gastrofamily Дмитро Борисов розповів на своєму ютуб-каналі, які тренди будуть актуальними для ресторанної індустрії до 2025 року.
- Кордон між офлайн та онлайн розмито.
Будь-який бізнес зараз має бути присутнім в обох площинах. Як аргумент, майже третину виторгу Gastrofamily приносять саме онлайн-замовлення.
Зараз люди хочуть в один клік отримувати все більше інформації та можливостей, тому ресторанам слід працювати над власним сайтом або додатком з погляду якісного UX-дизайну. Зокрема, там мають бути красиві справжні фото, щирі емоційні тексти, персоналізований сервіс із можливістю оплати онлайн тощо.
- Швидкість вирішує все.
Якщо раніше клієнт був готовий чекати на страву годину, то зараз норма для доставки — щонайбільше півгодини, а то й 10-15 хв. Це дозволяє розширювати меню доставки, додаючи до нього каву/чай та інші гарячі напої.
- У хід ідуть гібридні моделі та ресторанні «Франкенштейни».
Ресторани зараз — це і зал з посадкою, і dark kitchen або dark store для власних і чужих брендів, і база приготування їжі для ритейлу. Бізнес має трансформуватися та використовувати свої можливості на повну.
- Стрімко розвиватимуться віртуальні бренди.
Це ті самі dark kitchen, які працюють лише на доставку. На Заході вони часто співпрацюють із селебриті. Gastrofamily також анонсував запуск тестового pop-up корнера віртуального бренду їжі з відомим українським телеведучим.
- Віртуальна реальність — це майбутнє, яке вже настало.
Facebook задав усьому світові тренд на метавсесвіт і доповнену реальність. Ресторанам теж варто звернути увагу на способи об’єднання реального світу з віртуальним. Зараз ці технології стають усе доступнішими, і бізнес може користуватися ними, щоб запропонувати клієнтам вау-ефект — новий унікальний досвід та емоції.
- З’являтимуться нові авторські та fine dining заклади.
Якщо ви класний шеф, бариста, сомельє або бармен, можете йти у дорогу люксову нішу і відкривати fine dining заклади. Як приклад, такий ресторан Mirali нещодавно відкрили на Подолі шеф Міралі Ділбазі та компанія Goodwine.
Цей формат дає можливість презентувати страву з авторським поглядом, сторітелінгом та концепцією, використовуючи локальні сезоннні продукти.
- Big data та персоналізація.
Великий масив даних дозволяє аналізувати запити клієнтів і на основі їхніх уподобань створювати персоналізовані пропозиції для сніданку/обіду/вечері, доставки або для святкового сету на день народження.
Джерело: AIN.Business